Další RCTT závody

Klubové RC Truck trialové závody na Mořině
JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 20 úno 2017 20:27

S Rosťovou Avií jede Pepa. Ale zkus se s ním domluvit na Martinově Avii. Jestli je ještě volná. Asi se budete muset domluvit na baterkách. My s Jirkou máme do každého auta dvě sady. To aby jsme nemuseli během dne nabíjet. I když zrovna v Salzburgu je zásuvek dost.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

marek jk
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 750
Registrován: 21 črc 2010 18:19
Skype: mara.126
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Louny, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od marek jk » 20 úno 2017 21:29

Jirko V. něco vymyslíme, je to ještě daleko, ale dvounáprava bude.
RCTT Fox-S3
RCTT Oshkosh- S1

http://mara126.rajce.idnes.cz/

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 19 pro 2017 20:24

Sezóna 2017 - to nevymyslýš - podruhé

A všechno to začalo nevině. Na první závod jsem vyrazil do Sulzbachu. Ale bez Kraze. Po zimě se v továrně LOOPS model nenašla baterka. Samozřejmě se začala hledat den před závodem. Proto už se ani nepodařilo sehnat jinou. Vlastní závod dopadl dobře. První první místo s prototypem. Navíc před Bertem. To potěší. Se Zilem a Volvem beru druhá místa za Bertem. Průběh tohoto víkendu mi předurčil celou sezonu.
Další závodní víkend byl závod na výstavě ve Welsu. Bert chyběl. Byl na závodech v Brechenu. Vyhrál všechny kategorie. Já ve Welsu jen tři. U Zila odešel v písku přední portál. I tak dojel na čtvrtém místě. Práci měla tentokrát továrna MARO59.
A pak už došlo na rakouský pohár. Tady začala série mých neuvěřitelný chyb. První na řadě byl Pregarten. Sice vyhrávám třínápravy, ale vyklopil jsem Kraze i Volvo. V Hausruckedu sice vyhrávám S2 se Zilem a Unimogem beru druhá místa, ale s Volvem jsem si dovolil takový luxus, že jednu branku projíždím dvakrát. Ještě že čistě. Tady se musím přiznat, že s prototypem jsem měl ve stráni bobky a tak jsem si couvnul. Bert bobky neměl a tak o ty dvě změny vyhrál.Ve Svatém Floriánu se mi mimořádně dařilo. S Volvem mám místo třetí a zbytek vyhrávám. V P-čkách společně s Bertem. Tentokrát jsem ale doma zapoměl vysílač pro Zila. Proto jsem závod odjel s Rosti třínápravou. Potom přišel první Salzburg. A ten jsem zazdil totálně. Jsem bez unístění na bedně. Převracím dvou i třínápravu. Tou jsem dokonce v kamenné sekci povalil startovní bránu a urazil stupačku. Samozřejmě jsem vymýšlel novou cestu v kamenech i přesto, že mě Rosťa varoval, že tudy cesta nevede. A fakt nevedla. Navíc se Zil v další sekci zastavil úplně. Pořád ještě nevím proč, ale asi odešel vysílač. Zbytek sezony jsem dojížděl s volantovkou. Ve stejné sekci mi došla baterie ve Volvu. LOOPS model dával do každého modelu jen jednu baterii na závod. A tady byly sekce dlouhé a vysoké. Poslední závod v Salzbugu už jen mizérii dovršil. Převrátil jsem kromě P-čka všechno. Pět vyhraných závodů za sezonu je úspěch. V celkovém poháru to nakonec stačilo na jedno druhé a dvě třetí místa.
A situace se opakovala i v německém poháru. Hned v prvním závodě ve Zwoenitzu jsem si dovolil luxus v podobě najetí na mlíko a vynechání branky. To už se mi dlouho nestalo. Najetí na mlíko jsem si ještě zopakoval v Ottendorfu. Na posledním závodě v Lipsku mi ještě upadla páka ze serva, ale do cíle jsem se dobelhal. V tomto poháru jsem vyhrál čtyři závody. To mi stačilo na třetí vítězství v poháru za sebou. Ale právě proto jsem se rozhodl pro přestup do druhé kategorie. Je to nejpočetnější kategorie v Ostrialu. Navíc mi žena po několika letech našla ve sklepě kola na Užovku (teda závaží do kol se ještě nenašlo) a MARO59 ji už upravilo do pravidel této kategorie. Takže Užovka už je obyčejná sériovka.
Tato sezona byly neskutečná. S vítězstvím na Evropě jsem vyhrál 14 závodů. Ale udělal jsem nejvíc bot za posledních asi 5 let. Asi už blbnu a trochu podceňuji sekce, které jsem už několikrát projel. Každopádně mě potěšilo, že se na evropský vrchol podařilo dostat prototyp. A v podstatě jen po dvouletém tápání. Další na řadě teď bude nová čtyřnáprava. Volvo půjde do důchodu. Má na to nárok. Je to nejstarší česká soutěžní čtyřnáprava v této kategorii. Evropský titul jsem s ní vyhrál já i Jirka. Takže si ho zaslouží. Nově budeme učit jezdit auto po Honzíkovi Zouzalů. Podvozek byl tedy strašný vrak, ale měl MARO nápravy. Takže rosťova továrna dostala za úkol z vraku udělat zase funkční podvozek. O karoserii ještě rozhodnuto není, ale určitě to bude něco neokoukaného. Jen se pořád nemůžeme s Jirkou dohodnout na barvě. Je zásadně proti růžové.
Co se modelů týče tak to je také zajímavé. Pechmanovic S5-ka také odešla do důchodu. Honza konečně dodělal třínápravu s karoserií Jamalu. Letošní sezona byla zkušební. A tak po každé závodě přitvrzoval pružiny až místo nich jsou teď šrouby. A auto už se chová dobře. Nové auto má i Lucka a to už prověřené MST-čko. Do příští rakouské sezony už prý také zasáhnou Pepa Kubík a Jirka Votruba. Oba si letos vyjeli první evropské medaile a tak rakouské závody pro ně budou výzva. Jestli pojedou i Ostrial ještě netuší. Tady se totiž letos počet modelů na závod omezil na jeden model na závodníka. Na druhou stranu si tady české družstvo udělalo dobré jméno. Ostrialisti si v referendu odhlasovali, že příští rok se jeden závod Ostrialu pojede v Česku. A prý s námi bude také jezdit Marek Štětina. Právě s jeho čtyřnápravou si Jirka Votruba vyjel svoji první evropskou medaili a tak má Marek veeeelkou motivaci.
A tím se dostávám k trialové situaci v Čechách. Co odešel Jarda Dvořák k autům ve skutečné velikosti, tak se vpodstatě rozpadla konkurence na závodech v Praze. Přesně to popsat nemůžu. Na závody nesmím. Situace na Moravě je asi ještě horší. O žádných závodech nevím. Znovu se pokouší závody rozjet klucí v Plzenci. Letos ale narazily na volné termíny závodů. Většinou se trefili do rakouských a německých termínů. Je to škoda. Jízdě po jehličí a listí jsme už odvykli. A tak vlastně nejkvalitnější české závody se jezdí v Rakousku. A to je smutné.
Každopadně nesmím zapomenout napsat, že letošní trialový rok je jednoznačně rok Rosti. Rosťa se stal mistrem Evropy v kategoriích S2, S3 a S4. A v těchto kategoriích i mistrem Rakouska. A protože já jsem s podvozkem MARO59 vyhrál s P-čkem Evropu a se Zilem Ostrial, tak jeho podvozky vyhráli takřka vše co se v jednom roce dalo vyhrát. Ještě dodatečně gratuluju. Ale i takovýto Mistr dělá chyby. Což mě trochu těší, že neblbnu sám. Jeho letošní počet vyklopení se už asi také prsty jedné ruky spočítat nedá. Letošní poslední jízdu, konkrétně s prototypem, zakončil v salzburském jezírku. Odešlo řízení, ale Rosťa stejně zkusil projet vodou. Auto šlo nekompromisně pod vodu. Do teď ješte nejezdí.
Tímto se dostáváme k technice. O podvozcích MARO59 již jsem psal. Zatím poslední kousek, třínápravu , si pořídil Gerald Eger. Gerald celou letošní rakouskou sezonu jezdil v české skupině a hodně se od nás učil. A také už přešel do prototypů. Do této kategorie postavil podvozek z dílů stavebnice MST. Tato stavebnice v Rakousku dostala k trialu nové , hlavně mladé, zájemce. Napřed se dostala do národní kategorie a letos už jich jezdilo po patřičné úpravě dost i v kategorii S2. Hlavní úpravou je náhrada plastových kardanů za kovové, kovovou to chce i páku řízení, nový motor a régl a samozřejmě jiné pneumatiky. A také to chce správně nasadit ozubená kola do převodovky. Ty letos očesaná připadala na vrup špatnému sesazení převodovky. V této konfiguraci už to je dobrý stroj. Hlavně v rukách Berta. Vývojem procházejí i podvozky TAIGAWOLF. Ale konkurence schopné stále nejsou.
Na závěr ještě trochu statistiky. Na Evropě bylo dosud rozdáno 108 medaílí. Z nich bylo 56 rozděleno mezi Berta Moltingera (17), Já jich mám 16, Rosťa 13 a Michael Slinger 10. Každý rok čekám, kdy se tato skutečnost začne měnit v náš neprospěch. Zatím ne. Ale ono se to jednou změní. Přeji to hlavně českým závodníkům.
Všem přejí šťastný příští rok, ať se nám vyhýbají technické problémy a hlavně ať nám slouží zdraví.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 28 pro 2017 21:27

JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 03 zář 2018 19:26

https://rcoffroadklub-plzen.webnode.cz/
Příští rok nás bude čekat novinka v českém RCTT. Přesné termíny budou vyhlášené až po termínech z Rakouska a Německa. Závody budou rotovat po České republice. Zatím jsou jasné už známé lokality ve Starém Plzenci a Mariánských lázních a nová v Kašovicích. Další jsou v jednání. Pojede se podle evropských stavebních pravidel. Jízdy budou probíhat podle české verze zavedené v rakouském poháru. Takže bez časového limitu, v sekci až tři modely a v bodování se budeme střídat. Nováčci nemusí mít strach, že je někdo bude okamžitě nutit k bodování. Naopak musí počítat s tím, že závodu se zúčastní kompletní česká a tím také evropská špička. Předpokládaný počet závodů je 7 a termín od dubna do října.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

Uživatelský avatar
romča
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 654
Registrován: 05 kvě 2011 18:45
Účastník závodů RCTT: ano

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od romča » 04 zář 2018 17:31

A pro jaké kategorie ??? Tedy základní rozměr auta?
Mercedes Unimog U 300 4x4 Prototyp pod LOSI
Mercedes Unimog U 300 4x4 pod LOSI
Mercedes Unimog U 500 6x6 pod LOSI
Jeep Willys-Military pod LOSI
Humvee pod CR-01
Hammer 2
http://romcaparma.rajce.idnes.cz/

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 04 zář 2018 19:10

Minimum je 180mm a minimální rozvor u dvounápravy je 210mm. Měřítko 1:12 až 1:14.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 29 říj 2018 20:42

10.11.2018 se koná první rctt závod na RC dráze v Kašovicích. Na internetu najdete videa tratí. Sekce budou připravené na trialové auta. Pojede se podle nových pravidel připravených na příští rok, tedy evropských. Takže kategorie S2, S3, S4 a Prototypy. Předpověď počasí hlásí polojasno s teplotou do 14 stupňů.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaV
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 151
Registrován: 06 úno 2009 17:21
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Jarkovice 61

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaV » 30 říj 2018 20:25

A jaká bude cena startovného? Česká, anebo dle evropských pravidel v Eurech?

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 31 říj 2018 20:59

Česká.Ale kdyby byl zájem za evropské tak necháme hlasovat. Ale to určitě neprojde.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 01 lis 2018 20:14

Kdo bude mít zájem o dlabanec tak ať se ozve.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 29 lis 2018 07:41

Modellbau Wels si dává kreativní přestávku. Příští rok odpadá. Škoda.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaV
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 151
Registrován: 06 úno 2009 17:21
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Jarkovice 61

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaV » 29 lis 2018 11:59

tak to je opravdu škoda, těšili jsme se na dvoudenní akci :-)

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 13 led 2019 21:03

RCTT 2018 – po desáté v Evropě
Letošní sezóna mě začíná v dubnu ve Welsu na místním výstavišti víkendovým dvojzávodem. Ukončují zimní závodní absťák a už v pátek ráno odjíždím směr Rakousko. Nestíhám oficiální otevření výstavy. Takže dostat se k povolení ke vjezdu je trochu adrenalin. Po asi dvaceti minutách projíždím branou výstaviště. Po příchodu k sekcím mě odchytává Bert a fotí si mě v novém kloboučku. Sekce jsou stejné jako loni. Tři hliněné a jedna písková. Volné ježdění nevyužívám. Jen kontroluji jestli mi auta fungují. Navečer dojíždí klan Pechmanových. Zbytek početného českého týmu má naplánován příjezd v sobotu ráno. Do neděle ale zůstává jen klan Matyaskových.
V sobotu nás překvapuje jedna sekce s vyloženě padací brankou č.3 Na české krátké S2-ky a P-čka měla jednoznačný vliv. Padali jsme tady jako švestky ze stromu. A bylo jedno jestli jsme to zkoušeli popředu nebo pozadu. Našli se i jedinci, kteří stihli prokutálet i branku č.4 pod kopcem. A samozřejmě se našel i jedinec, který to dal. A to Rosťa s Avií. Ale jen v sobotu. Významný závod to byl pro Marka Štětinu. V S4-kách vyhrál svůj první závod v Rakousku. Specifická byla opět sekce v písku. Jízda ve vyjetých kolejích znamenala jistotu, že se auto nezahrabe. Ale také jistotu, že bude mít závodník stejný počet bodů jako ostatní. Teda když člověk nezazmatkuje. A když tady někdo našel cestu o pár bodů lepší, většinou ji ostatní opět opakovali. Samozřejmě mimo těch co tu lepší cestu nezaznamenali. Pro mě sobota znamenala první vítězství, tentokrát v kategorii S2. Trochu adrenalinový jsem měl večer. Nějak se do mě zakoukala paní domácí. Musím uznat, že v telefonu měla perfektní překladač do a z češtiny. Situaci jsem vyřešil asi po půl hodině. Zavelel jsem k odchodu do hospody na večeři.
V neděli jsou postavené nové sekce. Jen skok zůstal. A češi opět padají. Po „čechiše ring“ a „čechiše sound“ rakouské závody dostávají další nový pojem „čechiše džamp“. Bylo jen otázkou času, co kluci na nás vymyslí. Ale pro nás to je jen další výzva. Každopádně závody jsme v neděli ovládli. Já opět vyhrávám S2. A přidávám k tomu ještě S3. Kategorii S4 vyhrává Martin Matyasko. Tento závodní víkend byl poslední pro Honzu Pechmana. Další závody mu už nemoc nedovolila.V týdnu se na netu objevují výsledky. Zjišťuji, že mi komisař zapomněl v sobotu napsat 80 bodů za vyklopení na skoku. Na další závodě v Pregartenu proto odevzdávám cenu za první místo. Posouvám se na třetí místo. Ale cena stejně jede zpět do Česka. Dostává jí Rosťa.
Na závodě v Pregartenu se mi zadařilo. Vyhrávám kategorii S2. Rosťa vyhrává S4. V Hausruckedtu Rosťa vyhrává S2. Já opět dokazuji, že dá převrátit na nepřevrátitelném místě. V malém ďolíku jsem položil Zila na bok. 80 bodů mě posouvá z prvního místa na šesté. To samé předvádím v Salzburgu. Kraze se mi podařilo dvakrát za sebou vyklopit v jedné brance. Navíc v brance která se jezdí každé závody. Loni jsem v ní úplně stejně vyklopil P-čko. Ale jinak se zde Čechům daří. Pepa Kubík vyhrává Prototypy, Rosťa S4 a já S3. Nezvykle dobře dopadl závod v Limberku. Martin vyhrává S4, Rosťa S3 a já S2 a prototypy. Prototypy v rozjezdu. Po regulérním závodě jsme já, Rosťa, Pepa a Axel na prvním místě s nulovým nájezdem. Bert nás nechá vylosovat pořadí v jakém pojedeme. Já poslední. Potom jsme odvedeni mimo sekce. Bert postavil novou sekci. V té budeme závodit, tentokrát na čas. Do sekce jsme povoláváni postupně. To proto abychom neviděli jak sekci jel soupeř. Tento závod se mimořádně vyvedl českým závodníkům. Vyjezdili jsme si 11 medailových míst.
Pravý opak byl poslední závod v Salzburgu. Po „čechiše džampu“ v první sekci je postaven ještě jeden v sekci druhé. Já opět předvádím, kde všude se dá vyklopit. V první sekci se mi sice podaří nějak sjet s Krazem skok pozadu. Pořád couvám abych se dostal před další branku. Když už jsem před ní krásně postaven, najíždím na kámen a převracím se. Zila jsem vyklopil na druhém, novém, sjezdu. Ale ještě jsem ho vyklopil v třetí sekci. Chci ušetřit dvě změny a tak hodlám část sekce couvat. Při nájezdu před branku se převracím na nepatrném hrbolku. Bohužel mě neviděl Pepa. Má úplně stejnou myšlenku, úplně stejně najíždí branku. A na stejném hrbolku se úplně stejně převrací. Jen s čtyřnápravou. Tu jsem já vyklopil v čtvrté sekci. Opět jsem chtěl ušetřit 6 bodů za dvě změny. Ty jsem sice ušetřil, ale vyjel jsem si 80 bodů za vyklopení. Technické problémy má Rosťa s S2. Netočí se mu pravé přední kolo. Povolený červík v kloubu. Po opravě ujede asi půl sekce a závada se opakuje. Vyměňuje červík, dojede do nové padací branky, převrací se ve sjezdu. Avii upadá celé rameno. Opět červík. Smůlu si vybírá i Martin. Napřed mu upadla páka řízení. Potom ještě svlíkne řemínek. Neskutečná závada. Českou čest tak zachraňuje Jirka Votruba, vyhrává prototypy.
Celkově rakouské mistrovství dopadá dobře. Hlavně pro mě. Kategorii S2 vyhrávám, Rosťa je třetí. V kategorii S3 je Rosťa druhý a já třetí. S4 vyhrává Rosťa, já jsem druhý a Martin bere místo třetí. V p-čkách si krásné druhé místo vyjel Pepa Kubík, já jsem třetí. Podruhé za deset let mám všechny místa na bedně.
V Ostrialu jsem přestoupil do vyšší kategorie. Po asi čtyřech letech jsem vyndal z krabice Užovku. MARO59 ji předělalo do místní kategorie S2. Pryč šlo servo řízení zadní nápravy. Vše ostatní zůstalo. Tedy i ty zemědělské vůle v kloubech. I regulátor který neumí couvat. V P-čku mi to nevadilo. Sice jsem se snažil najít nějaký návod na netu, ale neuspěl jsem. Obavy jsem měl i o baterky. Ale protože se jedná o staré nikláče tak tu dobu nečinnosti přežily. Na podvozek jsem nasadil původní gumy Yokohama. Fungují špičkově. A kabinu jsem nastříkal pro „velký úspěch“ perleťovou růžovou. Každopádně od sezony jsem žádný zázrak nečekal. Navíc když jsem odpískal první závodní víkend. Honzu odvezli do nemocnice a já bych jel na závody sám. Třetí závod kolidoval s Rakouskem a tak jsem na první závod dorazil v neděli do Zwoenitzu. V Ostrialu pořadí jízdy určuje umístění v předchozím závodě a tak jsem jel poslední. A jel jsem dobře, závod jsem vyhrál. Třetí pohárový závod se jel v Mariánských lázních. V sobotu jsem závod opět vyhrál. Navíc v neděli jsem si vyjel druhé místo. To jsem fakt nečekal. Přešlo mě i cukání s autem ještě v průběhu sezony něco dělat. V nedělním závodě mě pořadatelé nechali jet s Rosťovou opravenou třínápravou v S1.To abych jí vyzkoušel. Závod se zadařil. Další první místo. Rosťa to opravil dobře. Předposlední závod o prázdninách se jel v Postupimy. Vzpomněl jsem si, že Honza vyprávěl, jak je tam děsně štípali komáři. Týden před termínem závodu jsem začal shánět repelent. Všude samý reklamy a všude prázdný regály. Nakonec jsem den před odjezdem našel v Makru zapadlý poslední kus pod regálem. Sice 100ml balení, ale byl jsem rád. Kdyby tam byl jediný komár určitě by poštípal mě. Po příjezdu na místo jsem zjistil, že horké léto močály vysušilo. Komára jsem žádného nepotkal. Zato se objevil jiný zádrhel. Teplem už uzrály žaludy. Hlavně v sobotu, když foukalo trochu víc, to po každém závanu byla pěkná kanonáda. Takže jsme nebyli poštípaný, ale pomlácený. Každopádně sekce byly hezké, převážně písčité. V sobotu se opět zadařilo. Další první místo. V neděli jsem začínal. Dvě sekce paráda. V třetí jsem se tak dlouho snažil vyhrabat na kopeček do branky až jsem 4 kila těžkou Užovku zahrabal a ještě zamotal do mlíka. Vím, že jsem mohl branku vynechat, ale nepojedu 400 km někam, kde si budu popostrkovat model. Ostatní závodníci branku vynechávali. Vždy se ale může najít někdo, kdo problém dokáže obelstít. A to se také stalo. Jedno lehké MST-čko tuto branku vyjelo. Nakonec z toho bylo 6 místo. Protože ostrialu nějak nefungovaly stránku, neměl jsem ani potuchy jak jsem na tom bodově. Tři závody jsem nejel, ale předpokládal jsem, že bych mohl být kolem třetího místa. Na posledním závodě v Lipsku jsem přidal první místo v sobotu a druhé v neděli. Při vyhlášení výsledků jsem dostal pohár za první místo. To byla bomba. Sezonu Užovka odjela se starými několik let nepoužívanými baterkami a asi 30 stupňovou vůlí v kloubech (nemohl jsem zastavovat v kopcích, to si vždycky trochu couvla) bez závady. To jsem nečekal. MARO59 prostě staví dobré modely. Ještě musím doplnit, že Lucka si v kategorii S1 vyjezdila celkově třetí místo.
Sezona 2018 byla úspěšná. 12 mezinárodních prvních míst. Všechny umístění v celkovém pořadí na bedně. Tedy mimo posledního místa prototypu na Evropě. Vyhořel hned v první sekci. Opět mám v jednom roce evropský, rakouský a německý titul. Trochu začíná v hlavě vrtat červík, jestli bych neměl změnit obor. 10 úspěšných let v mezinárodních závodech je už dlouhá doba. Ale pak si vzpomenu, že Rosťa mi pořád připomíná, že mi ještě chybí titul Mistra Evropy v S2. Navíc na závody jezdí perfektní parta lidí a já si při závodech skvěle vyčistím hlavu od pracovních a v poslední době i zdravotních starostí. Takže hurá do dalšího roku. Navíc letos se konečně pojede i český mistrák. Takže další výzva. Dohromady to letos dá 19 závodních víkendů. Dokonce se letos termíny závodů podařilo vypsat tak, že se nebudou překrývat.
Co se techniky týče tak roku 2018 ovládly modely továrny MARO59. Třemi místy na bedně pří ME dokázal Luboš, že áčkové nápravy do starého železa nepatří. Určitě považuje letošní sezonu za vynikající. A vynikající jí určitě má i Pepa Kubík. Druhé místo v Rakousku a na Evropě s prototypem je výborný výsledek. Klukům teď už zbývá jen ta třešnička. Myslím tituly. Ale na třešničky čeká i Martin Matyasko a Jirka Votruba. Ale také řady dalších dobrých závodníků. Tak ať nám to letos jezdí. A já bych měl konečně přestat dělat nesmyslné chyby.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 17 led 2019 21:45

Tak a je to oficiální. V letošním roce pojedeme Mistrovství České republiky. Toto jsou termíny:

13.4. Starý Plzenec
18.5. Mariánské lázně - Memoriál Jana Pechmana
8.6. Starý Plzenec
27.7. Kašovice
17.8 Starý Plzenec
28.9. Mořina
19.10. Starý Plzenec
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1379
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 17 led 2019 22:00

A jen pro doplnění Rakousko:
4.5. Pregarten
25.5. Salzburg
29.6. Pregarten
6.7. Hausruckedt
10.8. Wien
14.9. Salzburg
A ještě Ostrial:
27 - 28.4. Oberottendorf
1 - 2.6. Zwoenitz
22 - 23.6 Mariánské Lázně - ano, je to dobře. Německé závody v Čechách měly úspěch
7 - 8.9. Hartha
5 - 6.10. Lipsko

Takže v letošním roce máme zábavu na 19 víkendů. Letos se poprvé termíny závodů nepřekrývají.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

Odpovědět