Tatra 130

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 15 črc 2017 09:46

Doplněno další video:

Uživatelský avatar
Stan
Junior člen fóra
Příspěvky: 133
Registrován: 09 bře 2009 18:19
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Tábor, Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod Stan » 17 črc 2017 18:50

No pěkná práce , hezké a zajímavé video.
Stan

Uživatelský avatar
Michal Š
Občasný přispěvatel fóra
Příspěvky: 98
Registrován: 15 úno 2015 19:25
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Okres Prostějov

Re: Tatra 130

Příspěvekod Michal Š » 28 črc 2017 20:39

Opět parádní reportáž :clap Obdivuju jak to všechno dokážeš zdokumentovat :yes. Za kabinu díky, bude to ještě dlouhá cesta :chuckle.

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 10 srp 2017 10:06

Reportáž z letošního srazu historických vozidel s názvem XII. Memoriál Františka Proseckého sen. a nedělního offroad poježdění s RC Tatrami 128 a 130 v Bystřici nad Pernštejnem:
http://www.drracer.eu/t130/20170807_bystrice/index.html

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 17 srp 2017 23:19

V sobotu se konal sraz RC modelů v Teplicích . Před komplexem budov obchodního centra Olympia připravili modeláři pod vedením pana Josefa "Píno" Hrdličky ( RC Modely Most ) velmi pěkný modelový prostor. Základ tvořily dvě dlouhé rovné silnice a mezi nimi se nacházel sklad stavebnin, parkoviště, požární zbrojnice, velká pumpa, staveniště rodinného domu, zemědělský koutek a dokonce i autobazar.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Expozice pásové techniky

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Zázemí závodního týmu a jejich okruhový speciál.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

A proč považuji "dlouhou nudli" ze dvou silnic za promyšlené prostředí?
  • Diváci měli celou prezentaci jako na dlani a bezvadně viděli na vše, co se na placu děje.
  • Totéž platí pro modeláře, kteří nebyli nuceni prostor tolik obíhat, aby viděli na své modely jedoucí po vzdálenější silnici.
  • Svou Tatru jsem mohl rozjet na velkou pětku :) .


Obrázek Obrázek

Dobrá viditelnost také podporovala dodržování pravidel silničního provozu. Všichni se snažili dodržovat nakreslené silniční pruhy, přednosti v jízdě apod.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Počasí zlobilo, v jednu chvíli začalo dokonce krátce pršet. Takto vypadalo zakrytí venkovní expozice.

Obrázek

Tatru jsem radši do Teplic umyl a naleštil, aby jí to slušelo a kamioňáci mě nevyhnali z čistých silnic ;) .

Z rána jsem se vozil na podvalníku taženém moc pěknou Tatrou 141. Sice stotřicítka na podvalníku v měřítku 1:16 vypadala jak vosa na bonbónu, ale přesto souprava budila značnou pozornost. Hned prvním průjezdem jsme asi strhli váhu.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Zvuk stotřicítky je stále velkým magnetem jak pro ostatní kolegy modeláře, tak pro diváky. Během dne jsem zaznamenal množství dotazů na způsob realizace i potenciální výrobu dalších zvukových modulů, zejména pro Tatru 813. Obojí mě velmi těší.

Na Tatře jsem zcela záměrně nechal konzoli s kamerou, aby ze své perspektivy natáčela ostatní vozidla a dekorace. Sice mi to někteří vytýkali, ale svůj účel to splnilo, máme zajímavé záběry přímo z auta. Tatra 130 totiž neměla na této akci adekvátní prostředí. Doménou Tatry 130 je těžký terén, na silnici je značně neekonomická - převeze pouze 5 tun a sežere skoro totéž, co desetituna Tatra 111.

Před polednem jsem přeci jen objevil kousek terénu - to když sklápěčka Mercedes sklopila okrasné granule. Vrhnul jsem se na hromádku a celou jsem ji rozjezdil. Trialisté sice terénní překážky měli, ale k nim jsem si netroufl, jejich stroje jsou na mě moc rychlé a nechtěl jsem riskovat kolizi.

Obrázek Obrázek

Musím si dávat pozor na bezpečnou vzdálenost. Natáčel jsem soupravu Tatry 141 s podvalníkem P32 s naloženým tankem T34 a preferoval jsem dokonalejší záběry na kameře před bezpečnou vzdáleností. Tatra 141 najednou zastavila na místě. Než jsem stačil zareagovat, dotkl jsem se nárazníkem stotřicítky podvalníku. Naštěstí v malé rychlosti, omlouvám se.

Mezi nejhezčí modely podle mého názoru patří i trambus Škoda 706 RTS v konfiguraci 4x2. Jak vznikaly mastery na odlitky disků Trilex [url=../../3dp/20150302_trilex/index.html]si můžete přečíst zde[/url] .

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Na 13. hodinu byl stanoven termín zahájení spanilé jízdy všech zúčastněných modelů. Spanilou jízdou začíná i video - to abyste si udělali představu, jaké modely se na akci sešly. Součástí kolony byly i off-road speciály v měřítku 1:10, které se jinak celý den proháněly ve vlastním prostoru kus od nás.

Bohužel těsně před spanilou jízdou se Tatra zastavila - motor točil s převody, ale kola stála. Vypadá to, že se povolilo ozubené kolo v hlavní převodovce (asi tuším které). Jen to znamená rozborku celého auta, což je cca 5 hodin práce. Hlavní převodovka se bez sejmutí rámu nedá otevřít. Provést takto náročnou operaci jsem se na placu neodvážil. Navíc kloub z motoru do převodovky už zase značně drnčí, zatím ale nikdo nevymyslel dostatečně odolnou alternativu. Po velmi dlouhé době (možná poprvé za 10 let) tak Tatra 130 nedokončila akci.

Na akci se objevila i černá stíhačka. Tahle věc skutečně létá a skutečně má tryskový pohon - prostě si to představte jako dva spojené a okřídlené splašené vysavače, zní to úplně stejně. Zkusil jsem dát k ústí ruku, když se tahle věc rozjížděla a skutečně to má velký tah. Věřím tedy, že lehký polystyrénový model tak dokáže velmi pěkně letět.

Obrázek

Okolo poledne proběhla demonstrace hašení požáru. Ocelová bouda cíleně stvořena k tomuto účelu byla vyplněna hořlavým materiálem a zapálena. Modelové hasičáky se na ni okamžitě vrhly jak vosy na med a začaly na boudu chrlit proudy vody, co jim čerpadla stačila. Nejaktivnějšími hasiči ale byli tentokrát zemědělci s kejdou - vytrvale objížděli hořící budovu a alespoň okolo rozstřikovali vodu.

Obrázek

Za skvělý nápad s velmi zdařilou realizací považuji výtisky kanálů pro použití v modelových silnicích. Navíc kanály jsou vyšší, než okolní asfalt, takže budou perfektně simulovat diletantskou práci našich silničářů ... Pak možná bude potřeba nasadit k přepravě nákladu po silnicích plně pohonná terénní vozidla (např. Tatru 130 :) )

Obrázek

Ve stavebninách borec velmi obratně manévroval s ještěrkou. To byla radost sledovat i natáčet. Zinscenovali jsme naložení prken na Trambuse a jejich odvoz na stavbu domu.

Obrázek Obrázek Obrázek

Na závěr videa pak uvidíte "naštvaný traktor s čelním nakladačem". Nejprve zahnal dotěrnou sklápěčku a pak si "povídal" s tankem. Vypadalo to, jako když se spolu baví dva tukani. Bylo to strašně legrační, hrozně jsme se tomu smáli.



Souprava Tatry 141 s podvalníkem také přímo vybízela k trénování couvání. Přestože s takovou soupravou nemám větší zkušenosti, zvládl jsem zacouvat do stavebnin pouze se 4 dotyky popelnic (20 trestných bodů), které mi tam dobrácky postavil Míla, abych to neměl tak jednoduché. Mnohem víc mi situaci znepříjemňovalo ovládání Tatry 141, které zatím vyžaduje 2x stisk vzad, aby začala couvat. To se ve finále bude muset odnaučit ;) .

Na závěr bych chtěl poděkovat organizačnímu týmu za pozvání, vřelé přijetí, výborné logistické zajištění (oběd, elektrika, zázemí pro modeláře) a pěkně provedené modelové prostředí (kdyby Tatra neztrácela od 3m signál, nemusel bych za ní vůbec chodit). Jsem rád, že jsem se akce mohl zúčastnit. A přestože nebyl k dispozici žádný terén, bylo co fotit :) a potkat se s trochu jinou sortou kolegů modelářů.

Obvyklá statistika: Tatra najela 01h 25m 36.77s.

PS: Michale, děkuji za dárek ;) - tažnou tyč vyrobenou z jednoho kusu materiálu.

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1826
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Jedovnice

Re: Tatra 130

Příspěvekod Jozef Dojčar » 18 srp 2017 19:38

Hezké video Davide, a ten pokec traktoru s tankem na závěr taky dost dobrý. Myslel jsem, že mávají na rozloučenou.....
josef.dojcar@email.cz

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 18 srp 2017 19:42

Díky Pepo, pochopils správně - na videu mávají na rozloučenou. Trochu jsem to zkrátil, protože všichni přihlížející se tomu děsně řehtali :)

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 26 srp 2017 14:41

Terénu se o víkendu Tatra přeci jen dočkala, byť jen pořizování statických fotek.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Poznáte, kde jsme byli?

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Deformace zatížené přední pneumatiky...

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Zajímavě uříznutý pařez ... jako stvořený pro testy nájezdových úhlů...

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Malé pískoviště na vysokém skalním ostrohu...

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Korunami stromů probleskovalo ostré ranní slunce...

Obrázek Obrázek Obrázek

U pískovcové stěny...

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Jak se doma ukázalo, v kloubu mezi motorem a převodovkou se uvolnil červík a vypadla tyčinka. Celé pohonné ústrojí Tatry je tedy v pořádku, jen ten nešťastný kloub je potřeba vyměnit. Ostatně, bylo na čase, tento exemplář začal rachtat už po roce provozu.

Po demontáži kloubu je patrné značné opotřebení vlivem nesprávné geometrie pohonu. K tomu zřejmě značně přispělo občasné vysouvání hřídele z převodovky, než jsem tomu zamezil zajištěním vnějšího ložiska. Nyní k tomu ještě přibylo uchycení předního konce převodovky do přední rozvodovky (ve skutečnosti to je podobně, jen převodovka T128 je proti modelové převodovce delší a je přišroubována k rozvodovce v prostoru mezi jejím zadním koncem a polonápravou). Pokud se obě úpravy osvědčí, budou nastříkány černou barvou, aby nerušily vzhled modelu.

Obrázek Obrázek

Pozorní čtenáři si jistě všimli, že Tatře na fotkách chybí přední podkovičky. Ve vývoji byla už delší čas realistická a odolná varianta, zbývalo jen dořešit kvalitní uchycení. To se nyní podařilo a přední pera budou zase "jištěna" podkovičkami, jak mají správně být.

Obrázek Obrázek

Takto uchycené podkovičky už Tatra za normálního provozu ulomit nedokáže, i kdyby si lehla rourou na kámen a snažila se ze všech sil vyprostit - což byla typická situace, kdy původní podkovičky praskaly. Tyto podkovičky jsou vyrobené podle skutečnosti - jsou výrazně menší než zadní podkovičky obepínající polonápravy, jen jsou na modelu tlustější, aby se do nich mohl schovat šroub zajištující pero. Jsou vytištěny z pružného materiálu ( Flexfill 98A ), což při montáži umožňuje podkovičku odehnout, matku pod ní nasadit na šroub a utáhnout. Postup montáže předních per se tak jen nepatrně zesložitil.

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1826
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Jedovnice

Re: Tatra 130

Příspěvekod Jozef Dojčar » 26 srp 2017 19:08

Hezká zátiší Davide. Kdepak to bylo?
josef.dojcar@email.cz

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 28 srp 2017 09:46

Díky Pepo ... na dohled od zámku Hrubá Skála ;)

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1826
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Jedovnice

Re: Tatra 130

Příspěvekod Jozef Dojčar » 28 srp 2017 19:12

Tam jsem taky ještě nebyl...
josef.dojcar@email.cz

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 28 srp 2017 19:15

:rofl

Hepcziiik
Expert fóra
Příspěvky: 517
Registrován: 01 pro 2009 12:32
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Lovčice, Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod Hepcziiik » 28 srp 2017 20:50

On cestuje takhle blízko mě a na kafe se nestaví, rošťák jeden...
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 28 srp 2017 21:11

S nepojízdnou Tatrou by mi byla hanba :( . Neboj, já se polepším...

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 07 říj 2017 14:23

Předposlední zářijový víkend jsme měli tu čest být pozváni na novou akci - RC Na lomu . Podle názvu a satelitních fotek místa jsme očekávali nevšední zážitek v zajímavém prostředí. Po příjezdu na místo se nás ujal hlavní organizátor pan Ryl a letmo představil areál zatopeného kamenolomu, který je spravován místním potápěčským klubem .

Obrázek Obrázek Obrázek

V ranním slunci se třpytily kapičky rosy. Předpověď počasí slibovala slunečné dopoledne, ihned jsme tedy vyrazili na průzkum areálu za účelem pořízení atraktivních foteček obou Tater.

Stotřicítce to na zeleném mechu sluší nejvíce.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Ale i Agrovka působila mezi mechem porostlými kameny zajímavě.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Na posledních fotečkách už je patrný vliv přicházející oblačnosti, která ostatně doprovázela celou RC show.

U připravované expozice RC tanků jsem objevil zajímavý model Tatry 805. Měřítko je cca 1:9 (jestli si správně pamatuji). Na první pohled mě úplně zmátlo realistické provedení předního nosníku - myslel jsem, že model má kyvné tatrovácké polonápravy i rouru. Bohužel tomu tak není, polonápravy jsou kyvné, ale roura chybí. Každopádně model má redukce v kolech! V terénu se pak Kačenka pohybovala s lehkostí a bez problémů překonávala všechny nástrahy a záludnosti.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Na svou prezentaci se připravovaly i velké modely bojové techniky. Už jsme se párkrát potkali, tyto krásné stroje je vždycky úžasné sledovat v pohybu.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Oba týmy modelových tanků již měly tou dobou připraveny rekvizity a probíhala příprava železniční trati.

Obrázek Obrázek Obrázek

Ještě než byli do areálu vpuštěni diváci, proběhl krátký briefing zástupců všech zúčastněných modelářů a klubů s organizátory. Byl stanoven harmonogram prezentací jednotlivých sekcí. V pěti hodinách měli mít návštěvníci možnost shlédnout připravené prezentace na jednotlivých stanovištích.

Oficiální program RC show Na lomu byl zahájen ve 13:00 vystoupením akrobatických vrtulníků. Přestože se od polétavé zvěře držím v uctivé vzdálenosti, vydržel jsem sledovat úchvatnou vrtulníkovou show se zatajeným dechem až do konce. Okamžiků, kdy vrtulníky letěly "klasicky" po vzoru svých skutečných předloh (tedy vrtulí nahoru a relativně vpřed), bylo skutečně minimum. Modelové stroje předváděly všechno možné, co se skutečným vrtulníkem nelze provést (a nebo jen se značnými obtížemi a pilotem se sebevražednými sklony). Vybrané pasáže máte možnost shlédnout v první části videa.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Na vrtulníky bezprostředně navázalo akrobatické vystoupení hydroplánů, pro něž bylo prostředí lomu téměř dokonalou kulisou. Klidnou hladinu jezera několikrát využily k demonstraci letmého mezipřistání s následným prudkým startem vzhůru do oblak. Mimochodem, ty dva malé objekty na fotce nad hydroplánem jsou skuteční opeřenci, co se připletli do záběru ;) .

Obrázek

Po hydroplánech na vodní hladinu vtrhly malé ale neskutečně rychlé a obratné závodní čluny. Proháněly se po hladině mezi bójkami a za sebou nechávaly jen vysoký gejzír vody.

Obrázek

Pak se divákům poprvé představila velká bojová vozidla, následovala první tanková bitva za doprovodu živé country kapely a pak velká námořní bitva. V krásném prostředí lomu s křišťálově čistou vodou působily majestátní modely bitevních lodí naprosto úžasně. Již v minulosti jsme měli možnost viděl několik jejich vystoupení ve výstavních pavilonech v umělých bazénech, ale tohle bylo něco zcela jiného. Tématem vystoupení bylo napadení nákladní lodi německou bitevní lodí Bismarck a následný protiútok spojenců vedený americkou bitevní lodí Missouri podporovanou letectvem (a pyrotechnickými efekty).

Nákladní loď je navíc uzpůsobena tak, že umí simulovat zásah a své částečné potopení. Model je ale navržen tak, aby neskončil na dně jezera (mezi několika vraky osobních aut a jednoho havarovaného vrtulníku Mi8), ale bezpečně doplul po předváděčce do přístavu, kde z něj vodu zase vylijí.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Na louce před areálem lomu se předváděly velké létající modely. Bitevní vrtulník Mi24 letící nízko nad stromy vypadal úplně jako skutečný. Po něm vzlétly stíhací letouny z druhé světové války. Jejich vystoupení máte také možnost vidět na videu.



Náš hlavní čas nadešel v 16:00, když se většina diváků vracela z letecké show. Na malém rovném plácku se sítí silnic doplněných modelovými rekvizitami stály připravené i obě naše Tatry. Po představení silniční tahačů jsem rychle nastartoval Agrovku a přistavil ji k bagu. Následovala stotřicítka - nastartovala (doslova) a demonstrativně několikrát objela modelovou krajinu až cíleně zastavila u kolegy s mikrofonem, aby předvedla svůj realistický zvuk vzduchem chlazeného osmiválce zesílený aparaturou. Pak mi kolega předal mikrofon, abych divákům popsal skutečnou historii tohoto zajímavého vozidla.

Obrázek Obrázek Obrázek

Ostatně zájem o zvuk malé Tatry byl na této akci nebývale velký. A to nejen z řad diváků, ale také mezi ostatními modeláři. Přestože je Tatra 130 řízena simulátorem motoru už od roku 2011 a měl jsem pocit, že už všichni vědí, že něco takového mám, neustále jsem dokola vysvětloval, co je to za "zvukový modul" a jak je to udělané. Vážení diváci a kolegové modeláři - děkujeme za takovou vlnu zájmu, velmi nás to těší!

Cestou ze svého vystoupení se u nás stavilo BVP. Lehce "nakouklo" do našeho modelového prostoru, předvedlo kouřové maskovací efekty a pak raději vyrazilo někam dále. Ne, že by nezvládlo jízdu po rovné ploše, ale jeho majitel je vždy velmi ohleduplný k ostatním modelům a nerad riskuje, neboť si plně uvědomuje, co by splašené dvousetkilové BVP dokázalo napáchat za škody.

Obrázek Obrázek

Přestože jsem tankistům slíbil návštěvu, dostal jsem se k nim až navečer, kdy už probíhala demontáž modelové železnice. Nejprve jsme si mohli vyzkoušet, jak je model Tigeru II silný - pěkně posledním článkem malíčku podržet stuhu, na jejímž opačném konci byl právě tank Tiger II. Už z minulých akcí vím, že tento tank je obzvláště silný (a pohybuje se velmi realisticky), nedával jsem si tedy žádné větší šance tank svým malíčkem udržet.

Pak jsem se projel několikrát s Tatrou v modelové krajině a znovu odpovídal na mnohé dotazy ohledně zvuku Tatry.

Obrázek Obrázek

Celá show RC Na lomu byla krásným zážitkem. Rozhodně se vyplatilo jít s davem a pozorně naslouchat slovům organizátora. Sice to občas znamenalo vybojovat si dobré místo u aktuální expozice, ale věřím, že diváci museli být nadšeni. Takovou koncentraci různých druhů modelů a tak pěkně připravená organizovaná vystoupení jsme viděli vůbec poprvé. Nebyla to rozhodně taková živelná záležitost, jako je většina našich RC srazů, kde si každý jezdí, jak ho napadne. Tady šlo opravdu o výborně připravenou show pro diváky.

Organizátorům akce (a zejména panu Rylovi) bychom rádi moc poděkovali za pozvání, vstřícný přístup a perfektní zajištění akce. Velmi rádi se zúčastníme i dalších ročníků.

Za sebe pak musím konstatovat, že jakožto divák a prezentující zároveň jsem měl plné ruce i nohy sledovat jednotlivá vystoupení, natáčet je a fotit a pak ještě řídit naše dvě Tatry navíc s doprovodným komentářem. Přesto Tatra 130 dokázala najet 01h 23m 15.54s.
Naposledy upravil(a) DRracer dne 09 říj 2017 13:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Stan
Junior člen fóra
Příspěvky: 133
Registrován: 09 bře 2009 18:19
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Tábor, Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod Stan » 07 říj 2017 18:22

:yes
Stan

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1826
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Jedovnice

Re: Tatra 130

Příspěvekod Jozef Dojčar » 07 říj 2017 18:26

Nádherné fotky Davide a úžasné prostředí.....
josef.dojcar@email.cz

Uživatelský avatar
chazzy93
Junior člen fóra
Příspěvky: 227
Registrován: 18 led 2014 11:10
Skype: haassiuum
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Rajhrad u Brna

Re: Tatra 130

Příspěvekod chazzy93 » 07 říj 2017 18:29

Jé hele, konečně někdo kdo má taky kačenu :-D Měl bych na té svojí zase zapracovat... :-D Jinak samozřejmě jako vždy supr reportáž a nádherné fotky :-)
Martin Haas
Tatra 805 valník, 1:10
Mitsubishi Pajero, CC-01
Ford F-250 Super Duty Cab, homemade podvozek
Mercedes-Benz Unimog 1:10-rozestavěno
http://kenny666.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 07 říj 2017 19:16

Díky chlapi ;)

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 735
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvekod DRracer » 09 říj 2017 13:48

Do reportáže doplněno video


Zpět na „Civilní nákladní auta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host