Něco zajimavého ale ne z terénu

Do tohoto fóra prosím pište příspěvky a dotazy na témata, která nejdou zařadit nikam jinam :-)
Odpovědět
Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 26 dub 2012 16:23

-wink Je spíš usměvné jak Tatrám upadávají přední kola a né něco jiného jako např.nějaký plech.

Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 26 dub 2012 17:52

Tady jsem našel nějaké modely.Třeba se to bude hodit.
Odkaz:
http://inzerce.modelbazar.cz/prodam/ost ... ovy-model/

Ifa W 50L,Tatra 148 editions atlas
ostatní modely › kovové modely

Ifa W 50L,Tatra 148 editions atlas
Nové
cena 450kč za 1ks +poštovné
Cena: 450 Kč

tel.: 723176042, Petr Lněnička
e-mail: pavel.lnenicka@seznam.cz
region: Pardubický kraj

Uživatelský avatar
jirka
Expert fóra
Příspěvky: 1073
Registrován: 09 bře 2006 00:52
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Kopřivnice, Mniší

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od jirka » 26 dub 2012 21:51

Střelče otázkou je jestli kola upadly, nebo je někdo z nějakého důvodu demontoval - v tom je velký rozdíl. Cose týče těch ukázaných případu tak tam bych řidiče zavíral. Ale na druhou stranu sám jsem jezdil s vyvěšeným kolem na vojně, pravda bylo to na VVN 8x8 takže i to přední šlo vyvěsit a nouzově dojet. Ale na 6x6 v předu a v civilu,to je řekl bych hazard. Na druhou stranu dokázalo by to auto s pevnou nápravou??
TATRA 816 LIWA 8X8 VALNÍK - 1:10 - rozpracováno

Uživatelský avatar
Lukas M
Junior člen fóra
Příspěvky: 215
Registrován: 30 zář 2006 21:14
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Řícmanice Brno-venkov

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Lukas M » 27 dub 2012 08:42

Navíc jedna věc jsou technické schopnosti a druhá vjet s tím do běžného provozu mezi lidi. Co když by musel udělat nějákej nouzovej manévr nebo by se stala přímo nehoda !?

dunga
Junior člen fóra
Příspěvky: 194
Registrován: 20 pro 2010 23:13
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od dunga » 27 dub 2012 14:11

70 s tím asi nejel, ne? Chlapi neblázněte. Je to sice trošku risk, ale daleko nebezpečnější je polovina favoritů s platnou STK na našich silnicích, než pomalu jedoucí 815ka bez kola :)

Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 27 dub 2012 14:33

No,myslím si,že mám všech pět po hromadě -ugeek a nesundám na nákladním voze kolo z nápravy a nepojedu do silničního provozu.To radši potkám toho zmíněného favorita,ten je přeci jen papírový proti několika tunám bez kola a tím pádem bez brzdného učinku na daném kole. :nerd

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1376
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od JirkaW » 27 dub 2012 17:31

JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

dunga
Junior člen fóra
Příspěvky: 194
Registrován: 20 pro 2010 23:13
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od dunga » 27 dub 2012 17:45

JirkaW: Nějaký komentář, popis? :)

Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 27 dub 2012 18:10

Má kouzelný prsten a zmenšil skutečný truck. :D

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1376
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od JirkaW » 28 dub 2012 19:33

Komentář žádný, našel jsem to při brouzdání na netu. No možná ano. Žádný troškař.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

Zdenda
Junior člen fóra
Příspěvky: 103
Registrován: 02 pro 2008 18:52
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Kunčina okr. Svitavy

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Zdenda » 29 dub 2012 08:09

Tak zajímavé to je, ale s tímhle by se na silnici vůbec neměl ukázat. Nevím jak ve světě, ale u nás by ho za to pěkně setřeli a kdyby nedejbože někoho byť i jen zranil, nastalo by mu peklo. Homologace se nedělají bezúčelně a povolení k provozu téhle potvůrky by asi nezískal.

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1376
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od JirkaW » 29 dub 2012 16:46

Nevím jak teď, ale platívávalo a to už od dob totality, že pokud si vyrobil tuším míň vozidel jak 5 kusů do roka, a splnil si základní podmínky motorového vozidla, tak jsi papíry dostal. A když si podmínky nesplnil, tak jsi ještě mohl dostat vyjímky. Ty byly napsány ve velkém techničáku. Mimochodem vyjímek se hodně užívalo hlavně u dovážených vozidel. Ale svého času je měli i česká vozidla.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

dunga
Junior člen fóra
Příspěvky: 194
Registrován: 20 pro 2010 23:13
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od dunga » 29 dub 2012 23:31


Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 30 dub 2012 06:25

Mě by zajímalo proč se to u Tater vůbec stává,že se něco poškodí zrovna na přední nápravě.
A dojezd - Když to výrobce uvádí v příručce vozu, že je to tak možné....
Což je vůbec zvláštní,že s tím výrobce vůbec počítá.

Uživatelský avatar
jirka
Expert fóra
Příspěvky: 1073
Registrován: 09 bře 2006 00:52
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Kopřivnice, Mniší

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od jirka » 30 dub 2012 10:30

Ono pokud to výrobce udává, tak určitě ne jako radu, ale myslím si spíš jako krajně nouzové řešení. Navíc si nejsem jist žeby tam stálo že se může vyvěsit kolo pokud je v předu jen jedna náprava. u dvou náprav to beru- nouzově dojet na nejbližší pakoviště. Pak kdoví jestli se to stává často tad jsou 4 videa - tzn 4 případy jeto moc? Já osobně viděl hodně jiných značek bez kola, ale jejich nápravy to neumožňují, takž těžko srovnávat!!

Pokud má někdo tu příručku, mohl by to ofotit a zveřejnit! Docela by mě zajímalo jak to tam stojí. Nebo se stavím zeptat přímo do Tatrováckého servisu.
TATRA 816 LIWA 8X8 VALNÍK - 1:10 - rozpracováno

Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 30 dub 2012 12:34

To je dobrý nápad Jirko s tím kopírováním té příručky.Neberte to jako něco zvláštního,ale jen mě to nedalo a přemýšlel jsem nad tím ,že to je zrovna přední náprava.
Proč neupadne třeba vzádu a nebo třeba něco jiného.
Pokud se nepletu tak se jedná jen o T815.Moc se v Tatrách nevyzním tak jsem se snad trefil do označení modelu vozu.

Uživatelský avatar
jirka
Expert fóra
Příspěvky: 1073
Registrován: 09 bře 2006 00:52
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Kopřivnice, Mniší

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od jirka » 01 kvě 2012 07:54

Předni náprava je říditelná a dochází k rozpojení v oblasti kloubu, žeby soudruzi nemazali čepy?
Přílohy
P1040173.JPG
přední
P1040163.JPG
zadní
TATRA 816 LIWA 8X8 VALNÍK - 1:10 - rozpracováno

Střelec

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od Střelec » 01 kvě 2012 08:06

Čupr fotky,ty jsi se dostal na špionáž do továrny?? :mrgreen: :shock: :shock:

Uživatelský avatar
jirka
Expert fóra
Příspěvky: 1073
Registrován: 09 bře 2006 00:52
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Kopřivnice, Mniší

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od jirka » 01 kvě 2012 09:45

no to už je dávno to byl den otevřených dveří k 100 letům Tatry, ale neměl jsem pořádný foťák, takže uvnitř moc nestřil. Mám víc podobně zajímavých fotek některých dílu. Jeden nikdy neví, kdy je upotřebí.....
TATRA 816 LIWA 8X8 VALNÍK - 1:10 - rozpracováno

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1376
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Něco zajimavého ale ne z terénu

Příspěvek od JirkaW » 08 kvě 2012 20:47

Tak jsem dnes zaznamena jednu světovou událost. V prvním americkém státě byl schválen provoz bezpilotních vozidel. A další budou přibývat. Další na řadě by měla být Kalifornie. No snad se toho dožiju i v Praze.

A jednu českou. Každý letecký model používajíc se ke komerčním účelům musí být příslušnými úřady schválen a musí být za něj zaplacen správní poplatek 5000,-/ za dva roky. Co si vzpomínám, tak komunistům stačilo tuším 40,- za vysílačku na rok.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

Odpovědět