Tatra 130

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1929
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Blansko

Re: Tatra 130

Příspěvek od Jozef Dojčar » 15 led 2013 18:56

Samozřejmě myslím ten poslední vztaženo k měřítku.

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 15 led 2013 19:09

No, větší strach jsem měl na silvestrovské vyjížďce :) - Diskoška bez řetězů a hlavně Tatra v kufru... Kačena nám ty závěje prošlapala, tak nakonec taky v pohodě.

Tady v lese to byla rovinka, ale kráááásně zapadaná. Sníh se trochu lepil na kola, ale jinak to Tatře šlo výborně. Ale řetězy jsou nutnost, to je bez diskuse ;) .
Akorát NiMH baterce se to moc nelíbilo - ke konci už párkrát nechtěla otočit s převody.

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 18 led 2013 15:48

Trochu u nás sněžilo ... tak jsem si půjčil od kolegů z geodézie třímetrovou nivelační lať a trochu jsem se s Tatrou projel. Na odfrézované stěny u silnice mi ale nivelační lať přišla nějaká krátká :) .

Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) DRracer dne 23 led 2014 21:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1929
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Blansko

Re: Tatra 130

Příspěvek od Jozef Dojčar » 18 led 2013 18:53

Hezké :wink: ale stopy ve sněhu od frézy vypadají trochu jinak. Tohla vypadá na obří lopatu :chuckle

tangokes
Expert fóra
Příspěvky: 613
Registrován: 13 dub 2012 11:53
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Brno

Re: Tatra 130

Příspěvek od tangokes » 18 led 2013 19:44

Pepo,nebuď pintlichář :rofl
tangokes (Riči)
Zde můžete sledovat stavbu Tatry
http://cracken.rajce.idnes.cz/Stavba_Tatry_2

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 18 led 2013 21:03

:D ano, přiznávám, byla to přímo olbřímí lopata.
Vyrobit nivelační lať v měřítku 1:14 mě napadlo dnes odpoledne. Hledal jsem nějaké skutečné měřidlo, které má charakteristický vzhled a velikost.
Zpočátku mi to přišlo nějaké malé, ale přiložením k nárazníku Tatry jsem ověřil správné měřítko.

Mimochodem - všiml sis, že fotky vznikly u letiště? V pozadí je vidět krmítko na velký plechový sýkorky. U nás lítaj především starý opelichaný Koňadry 737 ;) .

tangokes
Expert fóra
Příspěvky: 613
Registrován: 13 dub 2012 11:53
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Brno

Re: Tatra 130

Příspěvek od tangokes » 19 led 2013 09:33

Tak to semsi nevšimnul,já koukal jen na tu Tatru a kolem.
tangokes (Riči)
Zde můžete sledovat stavbu Tatry
http://cracken.rajce.idnes.cz/Stavba_Tatry_2

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 17 úno 2013 12:42

Jako v minulých letech se nám dostalo té cti býti mezi zvanými hosty do dobříčské hospůdky na tradiční Tatraschůzi. Účastníky uvítal Milan krátkým proslovem - nejprve bude krmení, pak vyprávění o cestě Velorexem na nejsevernější cíp Evropy a pak si půjdeme ven zajezdit.

Tentokrát jsme se těšili více než obvykle. Pepa totiž slíbil přivézt kabinu T138, kterou znám jen jako hromadu trojúhelníků. Byl to úžasný pocit, držet po třech letech v ruce dokončený vytištěný model. Přestože (nebo spíš protože :) ) použitá 3D tiskárna nebyla z nejdetailnějších, spíše takový průměr, zaujalo mě absolutně pravidelné tenké vroubkování na povrchu modelu, jak jej vytvořily jednotlivé vrstvičky nanášeného materiálu. O něco hrubší pak byly viditelné diskrétní kontury tvaru, dobře patrné například nad čelním sklem, nebo na kulatých částech uvnitř kabiny. Pokud tedy uvažujete o použití 3D tisku pro své RC modely, vězte, že kitování a broušení je nutnost a při tom je třeba pečlivě rozlišovat ostré a kulaté hrany.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Pepa s sebou vzal dva podvozky, T148 S1 a Michala s T815 Agro :) .

Po obědě jsme se zatajeným dechem vyslechli vyprávění a promítání fotek o cestě Velorexem na nejsevernější bod Evropy. Mimochodem, víte že Velorex má 4 rychlosti vzad, stejně jako třeba Tatra 813 Kolos ;) ? Akorát je na čtvrtou zpátečku kapánek rychlejší ... no takových 80 by to udělalo, akorát se při tom nesmí moc kroutit volantem, pokud chce člověk couvat stále po všech třech kolech :) . V couvání mu nestačí ani sporťáky :) .

Předváděčku modelů jsme začali uvnitř. Na stůl jsme postavili T130, abych jí mohl sundat řetězy. Zapůsobila jako magnet a okolo našeho stolu se semkl hlouček přihlížejících a fotících diváků. Po chvilce na stole přibyla i T147 a T815 Agro. Hned se objevila otázka, jestli jsou modely ve stejném měřítku - že je T147 oproti T130 nějaká nízká. Skutečně jsou stojedenáctky nižší a širší a stoosmadvacítky zase relativně úzké a vysoké. Dokonce i nárazník a kapota jsou u T111 posazeny jakoby níže - pozná se to na první pohled podle umístění ventilátorů. U stojedenáctek jsou ventilátory výškově skoro uprostřed kapoty, zatímco u stoosmadvacítek ventilátory jakoby leží na nárazníku, pečlivě jsem to studoval na minulém Kolíně, kde stály T111 a T128 těsně vedle sebe. Takže modely jsou dobře ;) . Při té příležitosti někdo položil zajímavou otázku, jak moc jsou shodné díly kabin T128 a T111. Já osobně si myslím, že shodné jsou: střecha, vyklápěcí okna, horní části dveří, část zadního čela. Kabina T128 je samozřejmě nižší, celé dveře stejné nejsou, palubní deska je taky zcela odlišná. Na nějakém srazu bude třeba ta okna pečlivě změřit :) .

Obrázek

Uvnitř nás to kvůli omezenému prostoru a stále semknutějšímu davu nadšených diváků brzy přestalo bavit a vyrazili jsme ven.

Obrázek

Jízda venku byla tentokrát bez sněhu (pomalu se smiřuju s tím, že tuto zimu už další sněžné video nebude).

Tatra 130 jako obvykle chytla na první otočení. Následoval komentář jednoho z diváků, který mě velmi příjemně překvapil: "...hmm, chytá hned, jde pravidelně a nekouří! Je dobře seřízená :) ". Pak se opět objevil dotaz na odfuky brzd, už je tam budu muset dodělat ;) .

Došlo i na odbornou debatu s kolegy modeláři, jak je vlastně zvukáč udělán. Při tom jsem si uvědomil, jak moc se můj simulátor motoru liší od běžně prodávaných zvukáčů. Třeba princip řízení regulátoru elektromotoru - otáčky elektromotoru nesouvisí přímo s tím, co se kroutí na vysílačce, ale s tím, co mu posílá procesor. Ten navíc povel "víc plynu" při rozjezdu, aby elektromotor lépe pohnul s převody, což je důležité zvláště v těžkém terénu a v zimě. Nebo že neutrál neznamená točení elektromotorem, ale jen zvuk.

Vyjeli jsme na kopec, abychom udělali pár fotek. V ten okamžik byl trávník plný lidí a všichni fotili. Po chvilce jsme museli všechny z trávníku "vyhnat", abychom měli vůbec kde jezdit.

Obrázek

Agrovka předváděla úžasně funkční sklápění a Milan s T147 lítal jako ve skutečnosti, až jsem z toho měl strach.

Obrázek

A jak naše dovádění na travnatém svahu u hospůdky viděl řidič Tatry 130 :) ...

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Nakonec jsme tradičně zavítali do muzea Tater 111. Na Milanovi bylo trochu vidět, že historku o dovozu hasičského speciálu ze Švédska říká už asi po stojedenácté :) .

U autobusu T500 mě překvapila informace, že se v tom vyměňovaly motory za T928 (motor používaný v T138), aby to nebylo tak líné. Jakkoli byla "pětistovka" velmi moderně řešený autobus, své chyby měla, a slabý motor byla jedna z nich.

Závěrem bychom opět chtěli poděkovat Milanovi za pozvání, příjemnou atmosféru setkání a těšíme se na sraz v Kolíně.
Naposledy upravil(a) DRracer dne 23 led 2014 21:26, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1929
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Blansko

Re: Tatra 130

Příspěvek od Jozef Dojčar » 17 úno 2013 15:37

A já přidám jedno krátké video než udělá sestřih David.

[youtube]46uJWf5aBMg[/youtube]

tangokes
Expert fóra
Příspěvky: 613
Registrován: 13 dub 2012 11:53
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Brno

Re: Tatra 130

Příspěvek od tangokes » 17 úno 2013 19:10

Chlapi,móóóc pěkné.Kdy bude Kolín?
tangokes (Riči)
Zde můžete sledovat stavbu Tatry
http://cracken.rajce.idnes.cz/Stavba_Tatry_2

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1929
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Blansko

Re: Tatra 130

Příspěvek od Jozef Dojčar » 17 úno 2013 20:17

Ještě nemáme oficiální pozvánku.

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 20 bře 2013 13:33

Jarní setkání modelářů na brněnském výstavišti se stejně jako před rokem konalo jako doprovodný program veletrhu ProDítě.

Pořadatelé opět připravili parádní modelové terény - nechyběly písečné duny, členité terény s velkým převýšením a se svěží jarní vegetací, malé útulné království M&R a to vše spojené modelovými silnicemi. Modelů se v sobotu sešlo tolik, že na silnicích skoro nebylo k hnutí, ale o tom až později.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Bagry se postupně zakusovaly do písku i zeminy a průběžně plnily smečku sklápěček, které materiál rozvážely po staveništích.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Hned ráno jsme vedle T130 na sucho poskládali připravovaný podvozek Tatry 84. Ano, T84 bude skutečně taková malinká kočička, ale věřím, že v terénu bude ostatní školit. Podle mého názoru (podloženého výsledky fyzikálních simulací) k tomu má všechny předpoklady. Výsledky jízdních zkoušek skutečného auta ovšem neznám ... prý se "soudruhům" z Lorraine-Dietrich v roce 1935 na T84 nelíbilo, že jako dělový tahač špatně překonávala zákopy. Tak uvidíme ;) .

Obrázek Obrázek

Písečné duny lákaly opět k uspořádání dakarské etapy. Letos tu byl ke startu připraven nejen MAN v nových bojových barvách, ale i létající Hummer a stejně dobře létající Liazka. Tu se Roman vytrvale snažil jen nenápadně mihnout před zvědavým okem kamery, cílené natáčení svého dakarského speciálu ovšem zásadně odmítal. Tak "za trest" má na videu věnovanou svou vlastní speciální část :) .

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Dakarská etapa se ale bohužel nekonala, důvodem byla "občanská válka" - přemnožily se nám tanky :) . Tato pásová zvěř čítající odhadem deset až patnáct dospělých jedinců se po různu potloukala terénem i silnicemi. Některé kusy dokonce napadaly ostatní účastníky silničního a terénního provozu střelbou. Jen písku se tanky se vyhýbaly jak čert kříži - a když už musely do písku, tak zásadně bez zatáčení, aby co nejvíce omezily vnitnutí kamínků do pásů, potažmo jejich poškození.

Obrázek Obrázek Obrázek

Na videu uvidíte i jednu lahůdka - stařičkou Tatru 813 TP s podvalníkem - původně hračka od Itesu, ovšem citlivě přestavěná na RC model.

Obrázek Obrázek

Po tréninku z virtuální reality, kde jsem se učil couvat s podvalníkem P50 zapřaženým za Tatrou 24 ... taková velmi běžná souprava, co jich na našich silnicích jezdí bezpočet, že :) , jsem chtěl totéž zkusit i v modelové skutečnosti.



Jako tažné vozidlo jsem si opět vybral něco, co "skvěle" manévruje - Tatra 130 zatáčí mizerně i samotná, natož když má manévrovat s přívěsem. Vlek akorát nešel zapojit přímo do "čuby" na Tatře, tak jsme museli trochu improvizovat. Nakonec jsem z M&R parkoviště vyjel, aniž bych vyvrátil vrata nebo přejel pracovníka ostrahy.

Obrázek Obrázek Obrázek

Objel jsem pár koleček, vlek se choval vcelku slušně, tak jsem ho zkusil protáhnout pouští. To byla trestuhodná troufalost. Trasu bylo nutné vést co nejpřímějším směrem, aby se důkladně ušlapala stopa předními koly. Přední kola bylo přitom nutné udržet stále v záběru. Couvání a popojíždění bylo dost, vlek měl dvojmontáže na všech třech nápravách a tudíž se nevešel do vyjetých kolejí od Tatry, takže kladl v písku velký odpor. Chtělo to hodně trpělivosti - po kouskách si ušlapávat cestu a hlavně nehrabat na místě.

Obrázek Obrázek Obrázek

Tatra to nakonec zvládla projet celkem 3x, pak už mě to přestalo bavit a jal jsem se se soupravou vyzkoušet couvání. Chová se to stejně, jako v mém virtuálním simulátoru, ne-li lépe, protože vlek nebyl tak obludně velký, jako P50, se kterou jsem trénoval ... těžko na cvičišti, lehko na bojišti :) . Nakonec jsem demonstrativně terénem zacouval zpátky na parkoviště. Sice jsem to nedal bez změny směru jízdy, ale přívěs jsem nakonec dostal tam, kam jsem chtěl.

Když jsme byli u toho písku - s řidičem Liazky jsme si vysvětlili, co přesně znamená zapadlé auto "rozhoupat" a dostat ho z písku bez použití navijáku, když "lijáně" oděšel pohon přední nápravy. Hlavně nehrabat! Na této "lijáně" se mi nejvíc líbí zcela věrně zpracovaná zadní část - plechy tvořící blatníky, zástěrky, a zejména svazky listových per, všechno působí velmi realisticky.

S Martinem jsme se po letech zase pěkně projeli. T130 následovala jeho T813 TP 6x6 cestou necestou. Ale Martin byl překvapený, že některé "drobné" nerovnosti T130 zastaví, zatímco jinde T130 projede zdánlivě těžký terén. Za tu dobu, co s T130 jezdím, už obtížnost terénu hodnotím úplně jinak - zvlněný terén, kde hrozí odlehčení jednoho předního kola, je ten nejhorší, když nemám přední uzávěrku. Hluboké bláto, písek, sníh, stoupání - vše je v pohodě, pokud se podaří udržet obě přední kola v záběru. Když se jedno odlehčí a nedosáhne na zem, je to vždy důsledek špatně zvolené stopy, jinými slovy chyba mezi sedadlem a volantem. Proto někdy volím zdánlivě nelogickou cestu terénem ... ale stejně mě terén někdy překvapí :) .

V sobotu se mne snažil vytlačit ze silnice jeden z tahačů. Čelně mi najel k Tatře a opřel se svým "chytačem krav" do jejího nárazníku. Asi si chvilku myslel, že si to může dovolit, když je ten ... no "pravej emerickej trak". Než jsem stačil zařadit malou jedna, připnout předek a zavřít zadní diferenciály (to chvilku trvá, jsou to celkem 4 řadicí páky a mám jen 2 ruce :) ), abych ho spolehlivě poslal rovnou do škarpy, tak hošan vychladnul, zařadil zpátečku a uklidil se do bezpečí. Pochopil, že ocelový vojenský nárazník a plně pohonná Tatra by byly více než rovnocenným soupeřem.

Obrázek Obrázek

V sobotu odpoledne se mezi námi vůbec vyskytovala vozidla, která jsou ostatním spíš nebezpečná - vykazují vysokou rychlost, chybí jim brzdy a jejich řidičům často i šedá kůra mozková. To už jsem radši schoval Tatru na parkoviště - o další střet s těmito nízko-letícími potvorami skutečně nestojím. Také pro příště vážně uvažuju o montáži velkého ocelového sněžného pluhu nebo jiného bezpečnostního prvku na Tatru ... a něco podobného i dozadu ... možná připráhnu i nějaký protitankový kanón, aby si z nás Tygři nedělali snadné terče.

Když jsem si prohlížel záběry z Tatry, musím uznat, že na silnicích bylo v sobotu pořádně těsno. Aut ani tak moc ne, ale pořád po asfaltu pochodovaly něčí boty. Z perspektivy malé Tatry to zpětně vypadá docela děsivě. Taky jsme to v neděli od Oldy hned ráno slízli, když jsme postavili na silnici T130 a V3S vedle sebe a začali fotit - prý stojíme v silnici a nedá se jezdit. T130 všechno viděla a na záznamu je patrné, že k tomu stačilo méně než 10 sekund focení... Ale vzhledem k tomu, co se dělo na silnicích v sobotu, rozhořčení organizátora chápu a příště si na to dám pozor.

T815-7 (měřítko 1:10) už je v laku, to auto úžasně prokouklo. Jak z toho nekouká žádný kus hliníku, tak celá Tatra působí najednou velmi čistě a realisticky. Tím pádem se z ní stala leštěnka, obdržela zákaz jízdy v terénu, aby se neušpinila, a její hrdý majitel si jí jistě bude hledět aspoň tak, jako si já hledím své T130. A dokonce stála na podstavcích, aby se jí nekazily pera :) . Tak jezdila hlavně "babča" - 12 let stará trialová T138 NT 4x4. A jezdila velmi ohleduplně k ostatním - žádné nízké průlety maximální rychlostí.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Dorazila také zcela nová skříňová Praga V3S i s vlekem A3S. Proporce kabiny už jsou výrazně realističtější než u její starší světle modré kolegyně. Stále jí ale chybí charakteristické portálové nápravy (ano, jsem si vědom toho, jaká je to pakárna, proto taky dosud není žádný realistický model Tatry 805...).

Když už byly silnice skoro prázdné, zkusil jsem rozjet T130 na plný plyn na rychlou pětku. Rychlou pětku jsem tam ještě se zvukáčem nikdy neměl. K dosažení maximální rychlosti (než tam naskládám všechny kvalty) potřebuje odhadem 15 metrů místa, což přepočteno měřítkem dává nějak moc krátkou dráhu na rozjezd ;) . Tatra dosahuje odhadem tak 5-6 km/h, což opět přepočteno měřítkem dává nějakých 70-85 km/h. Vzhledem k dochovaným údajům o skutečném vozidle (stejný motor jako T128, ale o 2-3 tuny težší vůz) se jeví 70 jako pravděpodobnější maximální dosažitelná rychlost (bez přídavných raket na korbě :) ).

Pilot Mercedesu pokračoval ve výcviku svého stroje, kterak jezdit bez nafty. Ale asi to bude chtít zvolit jinou metodu výuky, protože jsme zase tahali :) ...

Obrázek Obrázek Obrázek

Po doplnění nafty se Mercedes snažil vyškrábat na kopec, aby se aspoň trochu vyrovnal Tatrám. S vypětím všech sil se mu to skoro podařilo, bohužel se však pod ním sesunula část svahu a tak zůstal viset tak dokonale, že by při sebemenším pohybu spadnul z útesu dolů. Na pomoc přijela V3S a lanový autobagr a jak to dopadlo uvidíte v závěru videa.

Obrázek Obrázek

Vyzkoušel jsem, jak budou vypadat záběry z Tatry, když se veze na podvalníku. Sice musí být nastartovaná, ale jinak to vypadá zajímavě. Svezla se nejdřív na podvalníku taženém Volvem. U toho se mi moc líbí ovládání nájezdových klínů, tak na videu uvidíte i nájezd na a sjezd z podvalníku. A v neděli se T130 svezla i na trialové verzi raketometu T813 RM-70. Sice to je jiné měřítko, ale ten nadhled nad okolním provozem nebyl vůbec špatný. Něco takového bych býval ocenil v sobotu odpoledne :) .

Na závěr trocha statistiky - Tatra natočila 6:41 zdrojového záznamu - slovy šest hodin a 41 minut! A to jí ještě v sobotu po čtyřech hodinách došlo místo na kartě, takže reálně natočila (a zároveň najela!) něco okolo 9 hodin. Přestože to bylo na modelářské poprvé s novou kamerou na místě řidiče, takovou nálož jsem rozhodně nečekal. Bohužel to taky znamená, že mi ze soboty chybí cca 2 hodiny záznamu z odpoledne - třeba jak jsme s Tatrami vytlačovali tanky ze silnice :) . Bude tedy potřeba důsledně měnit karty po 3 hodinách. Nouzi o volný kanál jsem skutečně tedy neměl :) . V sobotu může jako jízdní výkaz posloužit stav počítadla na vysílačce, což pro zajímavost bylo celých 341 minut!

A mám radost, že už jsem se naučil jezdit v nižších otáčkách ;) !

Naposledy upravil(a) DRracer dne 17 srp 2016 12:55, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1929
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Blansko

Re: Tatra 130

Příspěvek od Jozef Dojčar » 20 bře 2013 19:33

I když jsem tam byl, nespustil jsem oči z videa. -geek

Uživatelský avatar
Michal Boček
Junior člen fóra
Příspěvky: 208
Registrován: 02 pro 2005 23:40
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Ostrožská Nová Ves
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od Michal Boček » 21 bře 2013 14:48

Kvalitní reportáž i videodokumentace jako vždy, Davide :wink: .
A po tom co sem si vyzkoušel tvůj simulátor motoru tak vážně uvažuju o tom že si něco takového taky pořídím :D .
patřím nejen k nim - http://www.uds.unas.cz 8)

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 21 bře 2013 15:05

Pepo, Michale, díky za pochvalu ;)
Michal Boček píše:A po tom co sem si vyzkoušel tvůj simulátor motoru tak vážně uvažuju o tom že si něco takového taky pořídím :D .
Řazení je návykové, že ;) ?

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 24 bře 2013 10:09

Zde jen v krátkosti pro případné zájemce - další, v pořadí již čtvrté DVD, se právě upeklo. Detaily zde:
viewtopic.php?p=30430#p30430

Uživatelský avatar
DRracer
Expert fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 01 črc 2007 13:36
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od DRracer » 24 bře 2013 10:18

A ještě jedna ochutnávka, která možná někoho zaujme ;) ... kdo sleduje vlákno T130, jistě tuší, co že to je na fotkách 8)
Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) DRracer dne 24 led 2014 08:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jirka
Expert fóra
Příspěvky: 1069
Registrován: 09 bře 2006 00:52
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Kopřivnice, Mniší

Re: Tatra 130

Příspěvek od jirka » 24 bře 2013 18:08

To je ten tvůj zvukový modul?
TATRA 816 LIWA 8X8 VALNÍK - 1:10 - rozpracováno

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Expert fóra
Příspěvky: 1929
Registrován: 12 srp 2005 06:35
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Blansko

Re: Tatra 130

Příspěvek od Jozef Dojčar » 24 bře 2013 18:20

No jistěééééé...

j.p.m
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 1688
Registrován: 15 srp 2005 21:17
Skype: Honza-p
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Obříství
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra 130

Příspěvek od j.p.m » 24 bře 2013 18:59

Vypadá to hezky. Co všechno to bude umět?

j.p.m
j.p.m

Odpovědět