ještě jsem našel dva technicky zajímavé způsoby sklápění korby:


Nádrž je potřeba odvzdušnit, ideální je zahnutá trubička, tak, aby konec směřoval dolu nebo aspoň dírku do zátky.Waldas píše: Nadrz je plastova a je bez odvzdusnenia. Zda sa mi, ze ked zacne tlacit cerpadlo, tak v nadrzi prudko vzrastie tlak. Mozno by pomohlo, keby som tam pridal este jeden odvzdusnovaci otvor. Keby sa nenafukovala, bolo by to ok. Vy to mate ako riesene?
Jaký jsi koupil kardan jako náhradu za číňana?Waldas píše: Tak isto sa mi ulomil cinsky kardan. Kvalita slaba. Dal som tam poriadny a uz je pokoj.
Mohlo, je potřeba použít X gumové kroužky. To by Ti spíš poradil Aleš, vyráběl pístnice na nakladač:Waldas píše: Skusil som nakreslit hydraulicky piest. Myslite, ze takto by to mohlo fungovat?
Kupoval som ich od http://www.matis.cz. Kvalita vyzera vyborne. Mam ich v prednej naprave. Tieto cinske som kupil na skusku, myslel som, ze sa budu dat pouzit na kardan z motora do rozvodovky. Ale nefunguje to. Je tam potrebne preniest vacsi krutiaci moment a to uz nevydrzia.Hanys píše: Jaký jsi koupil kardan jako náhradu za číňana?
Alesovi som pisal. O-kruzky su fajn. Uz mam piest nakomplet rozkresleny na vyrobne vykresy. Piestnice pouzijem z tychto pneumatickych piestov. Povodne piesty mali priemer 16mm, nove budu mat priemer 20mm, zdvih bude ten isty.Hanys píše: Mohlo, je potřeba použít X gumové kroužky. To by Ti spíš poradil Aleš, vyráběl pístnice na nakladač:
http://www.forum.rctrucktrial.cz/viewto ... =29&t=1400