Další RCTT závody

Klubové RC Truck trialové závody na Mořině
JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 16 led 2015 21:03

Tak máme termíny ostrialu. A nekryjí se s Rakouskem.

Termine für 2015

Trucktrial die Modelle

Ostrial

1.Lauf: 16.05.2014 Modellsportzentrum Zwönitz mit Vereinsfest

2.Lauf: 17.05.2014 Modellsportzentrum Zwönitz mit Vereinsfest

3.Lauf: 11.07.2014 Ilmtal/Grossliebringen zur ITTM

4.Lauf 12.07.20 Ilmtal/Grossliebringen zur ITTM

5.Lauf: 22.08.2014 Diabasbruch Friedrichwalde-Ottendorf zur ITTM

6.Lauf: 23.08.2014 Diabasbruch Friedrichwalde-Ottendorf zur ITTM

7.Lauf: 03.10.2014 Leipzig auf der Messe modell-hobby-spiel

8.Lauf: 04.10.2014 Leipzig auf der Messe modell-hobby-spiel

Akorát jsou klucí nějak pozadu s letopočtem.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 28 dub 2015 22:03

Wels 2015 – trochu rozporuplné závody

Někdy v zimě se na rakouských stránkách objevila informace o prvním závodě RCTT v rámci veletrhu ve Welsu. Vypsány byly obvyklé rakouské kategorie i s již obvyklými evropskorakouskými pravidly a počet závodníků byl stanoven na 48 modelů. Následovalo několik telefonů a hned jsme psali přihlášky. Tím mi myslím ustálenou partu závodníků. To je z Prahy já a Jirka Pstružina plus jeho spolupracovník Kuba. Přihlásil se do kategorie XC. Z Marjánek Rosťa a Martin Matyaskovic a Honza Pechman s kolegou Jirkou. Sice jen šest závodníků, ale obsáhli jsme 19 kategorií. Původní počet měl být ještě vyšší, ale postupně pár jedinců pro zaneprázdněnost a úrazy odpadlo. To zapříčinilo trochu chaos s objednáváním ubytování. Postupně se snižoval počet již přihlášených lidí a objednaných pokojů. To jsem našel necelých 30 km od Welsu na břehu Dunaje. Důležitou podmínkou bylo ubytování i s restaurací. Nechtělo se mi nikám přecházet jako v Lipsku. Bonusem byla poloviční cena proti Welsu a bližším okolí. Tady ubytování mělo většinou veletržní přirážku. Jak se blížil termín závodů, bylo jasné, že většina nových modelů se do závodů nestihne dodělat. Vlastně všechny. Navíc poslední týden před závodem přišli nějaké horečky. V pondělí dostal antibiotika Kuba. Hned se upravoval počet ubytovaných. Ve středu se složil Jirka Pstružina. A opět se opravovalo ubytování. Narychlo jsem domlouval s Rosťou jízdu s jeho čtyřnápravou. Ve středu a ve čtvrtek jsem si ještě do hlavy nahrával z Googlu maps trasu cesty a fotky křižovatek a hotelu.
V pátek ráno jsem si u Jirky vyzvedl Kraze a nedodělaného „zabijáka 3-náprav (nebo propadák roku)“ a nabíjecí kabely. Naštěstí v hotelu měli pro naše změny pochopení a protože i klíče jsme si mohli vyzvednout později, vyrazil jsem směr Wels. V Linzi mě trochu zdržel polední štau a přímo ve Welsu jedna obrácená jednosměrka. Na vjezdu do areálu trochu problém se správnou vstupenkou, ale i tady nakonec stačil papír z internetu o potvrzení přihlášky. Následovalo obvyklé uvítání a jak je u mě obvyklé hned jsem vyrazil na přejímku modelů. Kraz a Užovka prošli, se Zabijákem jsem byl vyražen. Jirka nedodělal zrcátka, přední okna a rám za kabinou. Ještě, že Martin nedostal v práci volno, klucí plánovali odjezd ve tři ráno. Hned jsem volal Rosťu a diktoval mu požadavky a míry na rám a zrcátka. Když mi opadl chaos kolem auta zaregistroval jsem nějakou roztržku mezi Bertem a pořadateli závodu. Na poslední chvíli upravili soutěžní pravidla. Nejvíc Bertovi vadilo 350 bodů za převrácení nebo uvíznutí a nemožnost pokračovat v další jízdě. Připomínka byla oprávněná. Na veletrhu by se mělo v sekcích pořád něco dít. Zamezení další jízdy se prostě už nenosí ani v normálních závodech. Bohužel Bert nakonec na protest ze závodu odstoupil. Já jsem měl konečně čas prohlédnout si sekce. A samozřejmě vyzkoušet Zabijáka. První sekce byla tvrdě umělá. Několik palet, trochu umělé trávy, asi metr říčních kamínků, několik mostů, jedna houpačka a přejezd přes Suzuki Jimny. Mosty dělaly třínápravě problémy. Asi šestkrát jsem zapadl mezi plaňky. Pak jsem fígl našel. Prkna byla hoblovaná a tak prkna klouzaly. Prostě jsem musel jet pomalu a pak to šlo. Druhá sekce udupaná hlína, jeden most a jezírko, takřka žádný problém. Sekce tři už byl masakr. Půlka sekce jemný písek, půlka říční štěrk. Písek se bořil a kameny klouzaly a neustále byly v pohybu. Sekce čtyři byla zase udupaná hlína ale už s prudkými výjezdy a sjezdy, trochu kořenů a hodně hliněných hrud. Třínáprava byly naladěna na těžký zadek. Mírný výkyv přední nápravy, skoro pevná prostřední a naopak úplně volná zadní. Na tvrdém povrchu to funguje perfektně. Úžasně působí jízda pouze po zadní dvounápravě s přední nápravou v luftě. Úžasná ovladatelnost. Naopak totální propadák v sypkém terénu. Lehká přední náprava nebyla schopná držet směr jízdy. No uvidíme až se budu muset trefit do branek. Po vyježdění baterky jsem se vydal nabíjet. A nastal problém. Mojí nabíječce Jirkova baterie nechutnala. Vyzkoušel jsem několik režimů a nic. Tak jsem to nechal na ráno. Ještě jsem si prošel veletrh a nastal čas jet na hotel. A další problém. Zapnul jsem navigaci v telefonu a přišla hláška nedostupná data. Několik dalších pokusů, kontrola nastavení dat v telefonu a stále nic. Nezbylo mi nic jiného než vyrazit podle fotek co jsem si nahrál do hlavy. Hned za výstavištěm jsem zabloudil v jednosměrkách v centru. Ignoroval jsem totiž jízdu po okruhu. Na druhé straně města jsem se zase chytl a pak už to šlo. Pak jsem ještě jednou zakufroval když jsem řešil telefon. Ale silnice byla slepá tak jsem si moc nezajel. Mezitím se ale sešeřilo. Takže další problém, neviděl jsem na názvy ulic. Naštěstí štít hotelu byl stejný jako na Googlu maps tak jsem to trefil opět podle paměti. Další problém na recepci. V rámci neustálého přeobjednávání pokojů a počtu lidí se stala chyba a byl objednán menší počet osob. Z mého slovního projevu byla paní na recepci trochu mimo. Ale i tady se to brzy vyřešilo. Mezitím dojel Honza a ten se s paní na recepci domluvil. Rychle jsme se ubytovali, dali dobrou večeří, pár weissbeerů a šli chrnět.
Ráno jsme začali malou snidani, sedli do Honzova auta a vyjeli do Welsu. A bohužel v mém autě jsme nechali vstupenky. Takže zpět k hotelu a zpátky do Welsu. U brány opět problém se vstupenkou. Naštěstí mě pán u brány poznal takže jsme se moc nezdrželi. Rychle za Rosťou a upravit 3-nápravu. Rám pasoval na první pokus. Rosťa přidělal do kastle zrcátka. Přední okna se zasklily průhlednou izolepou a rychle na přejímku. Prošel jsem. Hned poté byla přejímka ukončena. Přejímkou prošlo 40 modelů. Potom následoval pokus, jestli Rosťově nabíječce bude chutnat Jirkova baterka. Naštěstí chutnala. Takže poslední problém vyřešen. Následovala rozmluva a rozdělení do skupin. Honza byl přidělen do skupiny rakouské. Tím nám bohužel zmizel z dohledu. Já a kluci Matyaskovic jsme tvořili českou skupinu, byla nám přidělena sekce č.3. To znamenalo čerstvě načechraný písek a štěrk. Proto jsme do sekce nejprve vyrazili se 4-nápravama, potom 3-nápravama a nakonec s dvounápravama. Ač tato sekce vypadala velmi nebezpečně, tak nakonec to byla brnkačka. To čtvrtá sekce už byla horší. Tady dělaly velké problémy velké a volně se pohybující hroudy. Teda problémy dělaly jen dvounápravám. Zapadávaly mezi ně. To 4-nápravy se přes hroudy dostaly přímo ladně. Ale zase měly problém se do branek dostat, bylo mezi nimi málo místa. Byl tady i krátký prudký výjezd, který dělal problémi dvounápravám i třínápravám. Sice se dal výborně najet po kousku trávy na levé straně, ale ten vedl do přímo do křovíčka. Výjezd byl před čtvrtou brankou a několik závodníků zde sekci ukončilo. Bohužel i Rosťův prototyp si tu vybral slabší chvilku. Potom následovala sekce č.1. Umělá. Kluci projeli celkem dobře. Já taky. Ale ne se Zabijákem. Třetí branka byla blízko před nájezdem, ale mimo osu, na šikmý padací most. Dvakrát jsem ze žbrdlin spadl, ale dokázal jsem vycouvat. Potřetí jsem z mostu spadl na zem. Kreštest dopadl dobře. Ale bodový příděl znamenal konec nadějí. Sekce 1, hlína s jezírkem, už byla zase bez problémů. Teda až na šikmou branku na trávě za jezírkem. Gumy klouzaly a tak se tady bojovalo o to, kdo projede branku s dotekem a kdo za zlomenou. Rosťovi se podařilo najít cestu na „čechiše ring“, ale byl jediný komu se povedlo projet sekci bez směny směru. V této sekci jsem si všiml, že jsme jediní, kdo ještě jezdí. Ostatní sekce už zely prázdnotou. Nejprve jsem si myslel, že jsme v sekcích jezdili moc pomalu. Až pohled na výsledkovou listinu po prvním dnu to vysvětlil. Byli jsme jediní, kdo dojížděl sekce až do konce. Tím vlastně byl potvrzen Bertův protest. Já měl další problém s nabitím Jirkovi baterky. Nenašel jsem nabíjecí kabel. Po jízdách jsme prošli výstaviště a večer vyrazili do hotelu. Večeře byla výborná. Ale opakovala se situace z Lipska. V pátek jsme vypili všechny weissbíry a tak jsme museli přejít na normální pivo.
Ráno rychle na snídani. Tady jsem měl malý problém. Nějaká spolubydlící si mě spletla s Ježíšem. Při cestě do Welsu jsme měli krásný výhled na zasněžené Alpy. Průjezd bránou už byl bez problémů. Podařilo se mi najít kabel, byl zamotaný v mikině. Pořadatelé napíchali nové tratě. Hodně se snažili, aby Češi nemohli kroužkovat. Bohužel opět marně. Jejich nechápavé kroucení hlavou nad jízdními schopnostmi našich modelů vždy potěší. Umělá sekce č.1 se jela v obráceném směru. Tady naše skupina začínala. Dnes jsem dal tuto sekci bez problémů. Teda abych byl upřímný s Užovkou a 4-nápravou jsem klepl první branku vlevo. Ale to už je u mě normální. Chvilku mi trvá, než se srovná cesta mezi hlavou a rukama. Tento víkend byl o to složitější, že každý model měj jiné řízení. S-2 vlevo řízení vpravo plyn, S-3 vpravo plyn i řízení, S-4 plyn vlevo a řízení vpravo, P má vlevo přední nápravu vpravo zadní nápravu a plyn. Ale zatím to neřeším. Důležitý je výsledek. Každopádně na padací most byl dostatečně dlouhý nájezd, takže Zabiják neměl problém. Problém ale měli kluci. Nemohli se vydrápat po špalíkách na palety. Sekce č.2, bazénková, standart až na šikmou cílovou branku. Tady to bylo o tom jestli se vyklopím před brankou, v brance nebo až za ní. A Zabiják se vyklopil před ní.
Štěrkopísková sekce 3 tentokrát žádný problém nepředstavovala. Začaly jsme z dvěma změnamy a končili s 0. Rakušáci to hned okoukali. Poslední sekce 4 byla už pěkně vyhrabaná. Znovu dělal problém vymletý výjezd. A předposlední branka postavená za už pěkně uklouzanou větev. Teda ta dělala problém jen dvounápravám. Já jsem chtěl ušetřit jednu změnu a tak jsem jí zkusil couvat. No nebyl to dobrý nápad. Branku jsem zlomil. Vícenápravová auta tu jezdila jak po kolejích a tato branka je vůbec nerozhodila. Bohužel Rosťovi opět trucoval prototyp. A co je horší nepřišlo se na závadu. Neděle se povedla i Honzovi. Zabiják si již také vedl lépe. Dojel všechny sekce. Každopádně v pískoštěrku se trápil. Dokázal jsem s ním zajet sekci bez dotyků s brankou, ale s velkým počtem změn. Na sypké sekce prostě musí mít jinak naladěný podvozek.
A nastal čas vyhlášení. Poháry tentokrát představovaly dlažební kostky s plaketou. Kategorii S2 vyhrál Martin, já byl druhý a Rosťa třetí. Honza dojel na osmém místě. S3 vyhrál Martin, Rosťa byl druhý, já čtvrtý. S4 vyhrál Martin, Rosťa dojel druhý a já třetí. Prototypy jsem vyhrál, Martin byl druhý a Rosťa čtvrtý. Klucí Matyaskovic si můžou doma vydláždit chodníček. Z dvanácti umístění domácím závodníkům zůstali dvě třetí místa. Výborný výsledek. Je ale nutné férově přiznat, že kdyby závodil Bert, asi by jsme tolik kostek do Čech nevezli. Každopádně Rosťu určitě hřál fakt, že všechny česká umístění braly podvozky MARO59. Martina určitě hřál fakt, že mu konečně závody vyšly. Pořadatelé si vyzkoušeli závody, snad se z nich poučí a snad nás i příště na závody pozvou. Každopádně třínáprava zatím na Rosťův model nestačí. Takže zatím si musí vystačit s titulem Propadák. Potom už nastal čas rozloučení s rakouskými kolegy a cesta domů.
PS Rosťa vezl na prodej jeden podvozek S2 a jeden S3. Doufal, že se snad nějaký prodá. Ihned po vybalení z krabice oba koupil Bert.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 08 pro 2015 21:49

Tak máme termíny do Rakouska. Pohár má o jeden závod víc. Wels se pojede už jako pohárový závod.

Österreichische Trucktrialmeisterschaft

9. April 2016 1. Lauf: Truck Trial bei der Messe Wels
30. April 2016 2. Lauf: Truck Trial in Pregarten
21. Mai 2016 3. Lauf: Truck Trial in Hausruckedt Harmoniestüberl
25. Juni 2016 4. Lauf: Truck Trial beim Europa Truck Trial (1:1) in Limberg
9. Juli 2016 5. Lauf: Truck Trial in Salzburg
13. August 2016 6. Lauf: Truck Trial in Pregarten
10. September 2016 7. Lauf (Finale): Truck Trial in Salzburg
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 28 pro 2015 21:15

Sezóna 2015 – Ostrial a Oesterreichtrial

Letošní sezona pro mě nezačala nejlépe. Továrna LOOPS Model nestihla připravit auta. V Pregartenu jsem začal z Užovkou a z Rosťovýma autama. Z domova jsme vyjížděli za sucha, ale předpověď předvídala déšť na Šumavě. A předpověď vyšla. Závod byl opět mokrý. To znamená loterie. Na kola se lepí bláto. To se pak lepí na kameny. A kameny kloužou. O něco lepší to je, kdy prší fest. Proudy vody bláto z kamenů smívají. Bohužel se vody dostává i tam kam nemá. Odnesl to elektronický vypínač u 3-nápravy. Já jsem ještě stihl odjet druhou sekci. Vypnul jsem auto. Když měl jet Rosťa, tak už auto nezapl. Umístili jsme se na posledních třech místech. Mimochodem, když vypínač vyschl, tak fungoval. Rosťa ho pak raději přesunul vic pod plato. Naštěstí ostatní technika i v dešti fungovala. V čtyřnápravách to taky nebyla žádná sláva. Ale vynahradili jsme si to S- dvojkách, vyhrál Rosťa, a Prototypech, ty jsem vyhrál já. A to byl pro Užovku úžasný úspěch.
Dalším závodem byl dvoudenní německý Zwoenitz. Zde jezdím jen s jedním modelem. A tady konečně vyjela upgrejdovaná třínáprava navíc s novou karoserii ZIL 157. Zatím nenalakovanou. Tyto závody jsem bral vyloženě jako trhací a spolehlivostní zkoušku. V sobotu se jeli dvě sekce a dvě v neděli. Abych vyzkoušel co to žere, tak jsem nenabíjel baterii. Každopádně mě v sobotu překvapilo, jak ochotně šlo auto přes čumák při sjíždění ze skruže. Před koncem sekce jsem uvízl na kořeni. Trvalo to dlouho než jsem se z něj dostal. I přes potíže jsem si nakonec dojel pro druhé místo. První úspěch Zila. V sobotu už to tak dobré nebylo. Hned v první sekci došla baterka. S tím jsem trochu počítal, ale přesto jsem doufal, že to tak žrát nebude. Nakonec jsem ale našel problém. Při plném náklonu prostřední nápravy se oběžka zasekla o polorám. První porodní bolesti Zila. V závodu jsem se umístil na posledním místě. Tento den byl slavný pro Honzu Pechmana. Dojel si s S-pětkou pro druhé místo. První mu uteklo o dva body. Dalších dvou závodů Ostrialu jsem se nezúčastnil, Zil ještě nebyl opraven.
Na druhý závod rakouského poháru na novém neznámém místě ve vesničce Hausruckedt už jsem jel s obvyklou sestavou. Čekali nás čtyři mini nebo lépe mikro sekce ve stráni. Dvě sekce se jeli na písku, kořenech a kamenech a dvě v trávě. Tři sekce byly ohraničené prkny. Nejzákeřnější byly sekce v trávě. Vzrostlé. Mezi drny nebyly vidět díry. A když do nich model zajel, většinou to končilo převrácením. Sekce v náklonu vůbec nechutnaly Užovce. Dvakrát jsem jí vyklopil. V pískových sekcích bylo vidět „na cestu“, ale zase to klouzalo na kořenech. S dvounápravovými auty jsem se trápil celý závod, prostě mi sekce nechutnali. Rosťa na tom byl stejně. To tří a čtyřnápravy bylo jiné kafe. Jsou to takové stonožky a tak jim nějaká ta díra nevadí. Závod nakonec dopadl výborně. Rosťa vyhrál S3, já S4 a Honza Zouzal S2. Bylo to jeho první mezinárodní vítězství. Rosťa bral ještě druhé místo v S2, Martin třetí v P-čkách. A já druhé místo se Zilem. Skvělý úspěch. Ale s jízdou jsem spokojen nebyl. Régl měl velkou prodlevu kolem nuly. Přidal jsem plyn, chvíli se nic nedělo a pak auto vystřelilo vpřed. Po závodě jsme se s Rosťou snažili régl přestavit. Ale marně. Nakonec šel na záruční výměnu.
Třetí rakouský závod se jel v Salzburgu. Závodu se nezúčastnil Rosťa, byl po operaci, a Martin. Závod se jel opět za deště. Jeli se tři sekce pod střechou. Čtvrtá sekce, proslulé Salzburské kameny, byla zrušena. Paráda. Ty kameny mi pořád nejdou. Déšť byl tak vydatný, že nadělal problémy hlavně v druhé sekci. Rychle se vodou zaplnila prohlubeň pod mostem. Jezdit se muselo opatrně po okrajích jinak hrozilo utopení modelu. Odpoledne, když déšť trochu polevil, začala hladina klesat a jízda louží se nemusela tak hlídat. Každopádně jezdit po kamenech a dřevu se zapatlanýma kolama byl trochu problém. Prostě to klouzalo. Závod ale pro mě dopadl dobře. V S2 a S3 jsem bral první místa. První vítězství pro Zila, V S4 a P-čkách jsem ještě bral třetí místa.
Dalším závodem byl opět Pregarten. Závod se jel poprvé nasuchu. Rosťa opravil kulhající kola u Zila. Ten tak vyjel v této sezóně poprvé bez mechanických problémů. Momentálně už mě vadí jen dlouhá prodleva před jízdou vzad. To bude muset vyřešit softvér. Ale zatím na to nebyl čas. Problém měl tentokrát Martin, fixlovala elektrika v Ifě. Ale i v ostatních kategoriích, to žádná sláva nebyla. I když. Já měl vítězství v S2, druhé místo v S3 a třetí v P-čkách. Rosťa bral vítězství v S3 a Martin třetí místo v P-čkách.
Následoval závod Ostrialu. Ten se konal v rámci velkého trialu v Ottendorfu. V sobotu se jela jedna sekce na hromadě hlíny a druhá na travnatém svahu. Na té hlíně zlobily branky v bočním náklonu a jeden výjezd. To na trávě to bylo horší. Kdo se dostal moc pod branku většinou už se neměl jak dostat se zpět. Ta tráva neskutečně klouzala. Nicméně šest kol Zila se s tím pralo statečně. A bylo z toho první místo. Zil poprvé vyhrál v Německu. V neděli hliněná sekce zůstala jen Rony trochu přeházel směr průjezdu brankami. Druhá sekce se natáhla na malou hromádku sypajících se kamenů. To bylo ještě horší než ta tráva. Podařilo se mi na nich dvakrát vyklopit. Ale nakonec se ukázalo, že ostatní měli také problémy. Zil bral další první místo. Naopak Honzova S5-tka se tu trápila.
Také další závod v Rakousku se v rámci velkého, tentokrát evropského, trialu. Tentokrát chyběl Bert, dostával nový kyčelní kloub, Gerald a kluci Slingerovic. Tratě byly postaveny v mírném svahu vyhrabaném bagrem. Poprvé jsme stavěli, teda čeští závodníci, jednu sekci. Sekce byla napohled jednoduchá, ale nakonec jednoduchý byl jen vjezd do sekce. Poté co Rosťa vyhrabal díru před brankou č.7 se tato i následující branka stala neprůjezdná. Řešil to manuál a popostrčení modelu. Martin měl opět problém s elektrikou i Ify. Při kontrole mu upadl kontakt na baterce a tak byl problém konečně vyřešen. V sekcích se opět ukázalo, že čím víc kol, tím míň starostí v sekci. Problematické tak byly jen prudké výjezdy a sjezdy mezi jednotlivými dráhami po lžíci bagru. Na závodě chyběla výpočetní technika a tak jsme ze závodu odjížděli bez znalosti umístění. Ale i tady to dopadlo výborně. Rosťa vyhrál S2 a S4, já S3 a Martin Prototypy.
Asi za týden mi volal Rosťa:“Hele není ti to blbý.“ Potom z něj vypadlo,že na netu je průběžné pořadí rakouského seriálu. A já vedl všechny kategorie. To byla bomba. A samozřejmě trochu větší nápor na bednu, jak mě Rosťa hned upozornil. Snažil se mě nahlodat. Večer jsem si dal práci a trochu počítal. V S2 a S3 jsme měli s Rosťou po dvou vítězství. A tak to bylo jasné. O titul se pereme už jen spolu. To S4 a P-čka měli v každém závodě jiného vítěze. Znamenalo to, že můžu vyhrát seriál, ale můžu také být až pátý. Prototypy mohl vyhrát i Martin, ale musel závod vyhrát. Mě osobně nehrálo do karet sucho. Znamenalo to, že se pojedou Salzbuské kameny. A ty jsou nepředvídatelné a mě fakt nechutnají. Každopádně jsme začali v sekci 1 a kameny si nechali až nakonec. Rosťa měl spočítaný bodový rozdíly v kategoriích S2 a S3. S3-ky jsme dali oba za nula. Já dal za nulu i S2. Rosťa ne, měl dve změny. Druhou sekci jsme dali S2 oba za nulu. S3 dal Rosťa za 14-bodů, já za 16. Třetí sekci v kategorii S2 dal Rosťa za nulu a já za 14 bodů. Otočili jsme si to v S3. Rosťa 14 já nula. Zase plichta. No a pak došlo na ty zpropadené kameny. Nejprve jsem jel se 4-nápravou. A celkem solidně. Stejnou cestou jsem jel i s dvounápravou. Ale převrátil jsem se. Rosťa si citelně oddechl. Jel bez pádu. Do třínápravy jsem se raději rozhodl dát na kameny novou baterku. Ale v druhé brance Zil citelně zpomalil. A odmítl couvat do kopce. To jsem se začal potit. Ještě že se už nejezdí na čas. Pomalu jsem se plížil až do branky č.8. Za ní bylo nutné si trochu couvnou. Bohužel ani prd. Nezbylo mi nic jiného, než se pokusit sjet z kamene. Ale Zil opět předvedl krásný kotoul přes budku s krásným dopadem na kola. Pohnojil jsem další jízdu. Baterka zkolaboval kousek za cílem. Měl jsem obrovskou kliku. Poslední jízda s Užovkou už dramatická nebyla. Bohužel tady pohřbil naděje na titul Martin. Celkem bez problémů projel celou sekci. A v poslední levotočivé zatáčce najel na kámen a převrátil se. To byla pro změnu smůla. Martin měl přesto dobrý den. Vyhrál S3 a S4. A Rosťa prototypy. Následovalo čekání na konečné výsledky. A pak to přišlo. Vyhlášení výsledků letošního poháru. Kategorii S2 vyhrál Rosťa, já byl druhý a Bert třetí. V třínápravách jsem první místo udržel. Rosťa byl druhý a třetí opět Bert. Čtyřnápravy vyhrál Bert. Já byl druhý a Martin třetí. Prototypy jsem k mému úžasu vyhrál. Druhý byl Toni a třetí nakonec vybojoval Martin. Vyhrát 8 medailí z dvanácti v Rakousku je skvělý výsledek. Bert si udržel titul nejlepšího rakouského závodníka. Když jsme se loučili, tak nám kluci poděkovali, že jsme jim aspoň nechali jejich národní kategorii XC. Ale brali to s humorem.
O týden později končil německý seriál v Lipsku. Protože Ostrialu nefungovaly stránky, tak jsme neznali průběžné pořadí. Dva závody jsem nejel, jednou jsem skončil poslední, proto jsem si nedělal nějakou naději na celkové umístění. Ale přesto jsem se snažil. A dobře. V sobotu jsem závod vyhrál. A nakonec i v neděli. To mi dávalo naději, že bych si mohl zlepšit loňské čtvrté místo. Ale že to bude až na titul , to jsem nečekal.
Letošní sezona pro mě tedy skončila s titulem Mistr Ostrialu, a s titulem dvojnásobný Rakouský Mistr. Když k tomu z Rakouska přičtu dvě druhá místa, z Evropy dvě třetí a dvě čtvrtá místa a titul Mistr Evropy v družstvech tak musím konstatovat super sezona. To se bude těžko obhajovat.
Dva mistrovské tituly Zila znamená, že život zabijáka S3, tedy Scammela končí. Ještě nevím, jestli bude prodán nebo bude použit na nějaký další projekt. A asi i Užovka půjde do vitríny. Továrna MARO59 již staví nový, opět revoluční a samozřejmě užší, podvozek pro Užovku II.
Co se techniky týče tak rok 2015 je jasně rok podvozku MARO59. Vyhrál 4 národní tituly. Možná jich je víc. Ale české závody nesmím jezdit, tak je neřeším. A jeden titul Evropský. Ale že se dá stále bojovat i z naprostou sériovkou dokazuje Volvo z továrny LooPS Model. Volvo má dokonce dnes už i historické pneumatiky. Já jim říkám „měkoučké bačkůrky.“ V sypkém terénu se pěkně rozplácnou a perfektně drží směr. Volvo letos vyhrálo už druhý titul Mistra Evropy. Plus ještě třetí místo. No a to druhé místo v Rakousku.
V rakouském poháru jsme zavedli jízdu více modelů v sekci. Závod je mnohem atraktivnější pro diváky a vlastně i pro jezdce. Předjíždět v sekci je jen taková třešnička. Každopádně neznalí diváci mají přímou možnost porovnávat modely na konkrétních terénních bodech. A že se jim to líbí dokazuje doba co u sekce setrvaji. Ono je to vlastně už je i nutnost. Počet modelů v závodě stále roste. A je důležité, že i počet modelářů.
Tak ať nám to příští rok jezdí a ať se nám vyhýbají zdravotní problémy.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 08 led 2016 20:36

Klucí z východu konečně spustili nové stránky ostrial.de . Jsou tam už i tři termíny závodů. A zatím se nekryjí s Rakouskem.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 08 led 2016 20:40

Termine 2016
1.Lauf 07.05.2016 Modellsportzentrum Zwönitz mit Vereinsfest
2.Lauf 08.05.2016 Modellsportzentrum Zwönitz mit Vereinsfest
3.Lauf
4.Lauf
5.Lauf 27.08.2016 Neudorf(Sachsen )zur ITTM
6.Lauf 28.08.2016 Neudorf(Sachsen) zur ITTM
7.Lauf 01.10.2016 Leipzig auf der Messe
8.Lauf 02.10.2016 Leipzig auf der Messe
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 14 led 2016 21:30

Na vědomost se dává, že evropská rctt-ová scéna zažila letošní první velkou událost. Do KRÁLOVSKÉ kategorie prototypů vstoupil Jarda Dvořák. Tak Jardo, ať ti to jezdí a ať se ti v krizových situacích nezamotávají prsty.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 12 úno 2016 17:54

A máme tady druhou událost sezony. V továrně MARO59 proběhla první jízda nového podvozku prototypu.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 17 bře 2016 22:54

Tak už je to úplné
Termine 2016
1.Lauf 07.05.2016 Modellsportzentrum Zwönitz mit Vereinsfest
2.Lauf 08.05.2016 Modellsportzentrum Zwönitz mit Vereinsfest
3.Lauf 18.06.2016 Zwickau
4.Lauf 19.06.2016 Zwickau
5.Lauf 27.08.2016 Neustadt(Sachsen )zur ITTM
6.Lauf 28.08.2016 Neustadt(Sachsen) zur ITTM
7.Lauf 01.10.2016 Leipzig auf der Messe
8.Lauf 02.10.2016 Leipzig auf der Messe
Trucktrial Modelle
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

sistri
Nováček na fóru
Příspěvky: 2
Registrován: 23 bře 2016 21:38
Účastník závodů RCTT: ne

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od sistri » 13 dub 2016 21:05

Ahoj,
rád bych vás pozval do Plzence.
Loni jsme se vrátili, nejprve s Offroad Trialem a náklaďákama bez omezení.
Pro letošek jsme nově (znova) otevřeli kategorii pro modely nákladních vozidel odpovídajícím kategorii S1.
Ty budou mít vlastní sekce s šířkou branek 240mm, Offroady popř. S2 budou pak mít tratě 290mm,

Nová je také kategorie Open, kde můžete startovat s čímkoliv co splní následující dvě podmínky. - Šířka do 285mm (šířka branek 290mm) a model musí mít elektrický pohon.

Chtěl jsem to sem napsat dříve, ale nějakou dobu trvala registrace tak to sem dávám raději později než vůbec :oops:
A ano bohužel některé termíny se kryjí, ale když jsme je schvalovali tak RCTT Praha ještě termíny neměli napsané a pak už s tím nebylo kam hnout.


Obrázek

Více na informací : http://rcoffroadplzen.4fan.cz/

Zatím ahoj -wink

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 14 dub 2016 20:58

budete nějak řešit počet náprav?
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

sistri
Nováček na fóru
Příspěvky: 2
Registrován: 23 bře 2016 21:38
Účastník závodů RCTT: ne

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od sistri » 23 dub 2016 21:47

Počet náprav zatím řešit nebudeme, ale pokud by někdo chtěl je možné startovat např. jak se 4x4 tak s 6x6 najednou -wink
Podle zájmu by pak mohly být výhledově 4x4 a více nápravy hodnoceny samostatně.

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 20 čer 2016 21:25

Česká RC trialová scéna zažila v Německu další událost roku. Do kategorie S1 vstoupili závodníci Jirka Votruba a Pepa Kubík. A závod se jim vyvedl. Jirka vyhrál a Pepa dojel na třetím místě. Nutno dodat, že tomuto výsledku jim pomohl vynikající podvozek MARO59. Jen pro doplnění Rosťa dojel na druhém místě a já jsem to jistil na pátém. Snad se jim v této kategorii zalíbí a přestěhují se sem trvale.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

marek jk
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 740
Registrován: 21 črc 2010 18:19
Skype: mara.126
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Louny, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od marek jk » 21 čer 2016 20:25

Informace dobrý, ale kde jsou nějaký fotky ? Klucí foťte taky něco.
RCTT Fox-S3
RCTT Oshkosh- S1

http://mara126.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Aleš Papoušek
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 2893
Registrován: 12 srp 2005 09:46
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Říčany

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od Aleš Papoušek » 22 čer 2016 07:30

Nutno dodat, že Pepa a Jirka také jeli svými velkými auty a co vím, tak Jirka byl taky se svým autem první. Takže minimálně u Jirky to není jen autem, prostě kdo umí, ten umí.
legenda S2, podle data výroby
Tatra 815 4x4, Tatra 137 4x4,Tatra 813 8x8, Praga UV80 4x4,
ZIL 131 6x6, LIAZ 150.261, Unimog 1350L, ZIL 3910, URO F2, GAZ

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 11 úno 2017 21:03

V Rakousku právě vybuchla letošní první trialová bomba. Do kategorie prototypů vstupuje Gerald Eger. Bránil se dlouho.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 16 úno 2017 22:45

Tak vybuchla další bomba. Do závodu se přihlásil Pepa Kubík. Přihlášených je už 85 modelů. To bude masakr.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

JirkaV
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 142
Registrován: 06 úno 2009 17:21
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Jarkovice 61

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaV » 18 úno 2017 21:19

Tak jsem neodolal pokušení a také se přihlásil :-) Jirko, myslíš, že by bylo možné si od tebe půjčit 4x4? 6x6 dáme s Pepou a 8x8 ještě nevím - buď postavím - nebo zkusím Máru ....

marek jk
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 740
Registrován: 21 črc 2010 18:19
Skype: mara.126
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Louny, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od marek jk » 19 úno 2017 11:53

Kolik je startovné na těchto závodech, dá se to někde dohledat ?
RCTT Fox-S3
RCTT Oshkosh- S1

http://mara126.rajce.idnes.cz/

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1369
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvek od JirkaW » 19 úno 2017 20:28

4x4 netuším, já jezdím z Krazem Jirky Pstružiny. To musíš na něj. Ale mám volné staré P-čko. Sice jsem ho chtěl předělat do S2 do Ostrialu, ale pořád nemohu najít tři kola. Startovné je 25,- Éček za kategorii.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz - Mistr Rakouska 2018
P MARO59 - Unimog
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Evropy 2018
S4 MARO59-LOOPS Model - Fiat 690
S2 MARO59 - Bremach - Mistr Ostrial 2018

Odpovědět