Další RCTT závody

Klubové RC Truck trialové závody na Mořině
JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 29 zář 2011 22:05

Trucktrial Salzburg Finale 2011

Jaká asi může být titulní fotka z posledního závodu. No jasně. Tatra na předním okně. Z fotek je vidět, že jsem dokonce už byl v cíly, ale néééé celým autem.


Jo koupil jsem dva soudečky a krabici půllitrových sklenic.


http://www.modelltrucktrial.at/
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 08 led 2012 22:14

V sobotu 21.1.2012 se jede Indoor rc truck trial v Mariánských Lázních. Závody jsou pěkně v teplíčku na pěkně vypečených umělých překážkách přímo na radnici města.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 23 led 2012 17:56

Tak už máme termíny rakouských závodů:

21. April 2012 Österreichische Trialmeisterschaft 1. Lauf in Amstetten RC-Mostvierte

5. Mai 2012 Österreichische Trialmeisterschaft 2. Lauf in Pregartsdorf

23. Juni 2012 Österreichische Trialmeisterschaft 3. Lauf in Wien Strasshof

7./8. Juli 2012 Europatrucktrial 1:1 in Kitzbühel

14. Juli 2012 Österreichische Trialmeisterschaft 4. Lauf in Salzburg

11./12. August 2012 EURO-MODELLTRUCKTRIAL in Brechen/Deutschland

18./19. August 2012 Europatrucktrial 1:1 Amstetten

1. September 2012 Österreichische Trialmeisterschaft 5. Lauf in Pregartsdorf

29. September 2011 Österreichische Trialmeisterschaft Finale in Salzburg
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 07 kvě 2012 15:16

Tak poslední závody v Rakousku přinesly několik dalších novinek. Úplně nové tratě v Pregardsdorfu. Parádní. V diváckých ochozech byla slyšet čeština. A hlavně účast dalšího českého závodníka. Díky netu byl odhalen ještě před tím, než stačil otevřít ústa. Napřed udivoval svojí technikou, potom i jízdními výkony a nakonec i výsledkem. Takže Rosťa přivezl domů druhé místo v kategorii S2.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaV
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 117
Registrován: 06 úno 2009 17:21
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Jarkovice 61

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaV » 20 kvě 2012 20:00

Tento víkend se jeli závody v Německu ve Zwönitzu, a "Češi" se umístili takto:
v kategorii 1 - 10.místo Lucie Pechmanová, 7.místo Jan Pechman, 3.místo Jirka Wáwra a 1. místo Rosťa Matyasko.
V kategorii 3. byl Pepa Kubík na 10. místě po hloupé chybě, kdy jsme si mysleli, že když uvíznul v cílové brance půlkou auta a nahlásí konec, že dostane body jen za neprojetou branku, navíc k tomu ale dostal body za zvednutí auta rukou - no pro příště - a já jsem skončil na 2.místě.
Pro Jirku a Rosťu přivezeme poháry na Mořinu - samo že za drobnou úplatu :wink: a samozřejmě gratuluji

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 21 kvě 2012 06:17

Díky za info. S Rosťou jsme obhájili loňské umístění. A to si Rosťa dovolil takový luxus jako v první sekci vynechat jednu branku. Prostě na ní zapoměl. Ale jinak tu sekci dal za dvě změny. Ráno byly branky trochu záludné, že výjezd byl krásný, pevný, ale za brankou se to sypalo. Pak to převorali S3. Já jsem jsem jel první i druhé kolo na doteky a zlomené stejně. Jen jsem nedokázal obhájit jednu změnu v první a dvě změny v druhé sekci z první jízdy. Podstatně jich přibylo. Předpokládám,že Pepa měl problémi s cílem první sekce. Bohužel i Honza tady nachytal hodně bodů, ale do cíle se nějak dostal. Tato branka se pořadatelům moc líbí. Loni se jela taky, jen nebyla cílová.
A samozřejmě taky gratuluju.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 11 čer 2012 14:15

http://www.rcavh.cz/trial/rcavh/rcavh.html

a pokračovat -Aktuality- a -1.závod-
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 30 zář 2012 15:59

Máme za sebou letošní rakouský pohár. A byl doopravdy vynikájící. Tím hlavním ale je, že se vrátily staré pořádky. Tím bylo míněno, že Bert je trojnásobný rakouský mistr 2012 ( kategorie S2, S3 a P). Ale poslední závod v Salzburgu měl několik nej.
Tou největší byla rakouská a další česká prémiera osmikol. V závodě se jich sešlo 10. Plus ještě jedna premiéra šestikoly. V tomto případě další evoluce na téma rosťova třínáprava. Což bohužel pro mě znamená, že má Tatra ( široká německých 190mm) přestává být v tomto seriálu konkurenceschopná. Takže letošní její konečné 4-té místo je úspěch.
Další prémiérou byla nová sekce vydlážděná z velkých plochých šutrů. Na první pohled neškodná sekce pohřbila naděje několika modelů. Hlavně mých. Užovku jsem položil dvakrát tak nešťastně, že došlo na manuály. Vždy jsem uvízl ve štěrbině. U Tatry jsem zde dokonce urazil kabinu od podvozku. A bohužel zde zkončil i Rosťův sen o rakouském mistrovy.
Tako sekce měla navíc nové magnetické branky. Což znamenalo úplně jiný jízdní styl v sekci. Při trochu větším dotyku s modelem branky lítaly ja vystřelené.
Tohoto závodu se ještě zůčastnili členové německého Suedtrialu.
A hlavně se zůčastnila největší česká výprava, doplnil nás Jarda Dvořák. A já jsem si odbyl mezinárodní prémiéru v S2 (po česku S1A).
Výsledky závodu dopadly zajímavě. Hlavě v kategorii S2. Na prvních čtyřech místech se umístili čtyři čeští závodníci v pořadí: 1. Jiří Pstružina, 2. Jiří Wáwra, 3. Jarda Dvořák, 4. Rosťa Matyasko.
Jak to přesně dopadlo v serálu zatím nevím. Vyhlášeni byly pouze první tři místa. Já jsem obhájil druhé místo v prototypech a neobhájil druhé místo v S3. Měl bych být čtvrtý. V S2 si nakonec Rosťa dojel pro celkové druhé místo a Jirka Pstružina pro třetí. Pánové blahopřeju.
Na konec vyhlášování převzal Bert pověstný kufřík a stal se na příští rok ředitelem rakouského RC truck trialu. Už se těším na další sezonu. Rakouský trail již dnes je vlastně malá Evropa. Tak ať nám to jezdí pokud možno bez závad.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 15 pro 2012 20:35

http://www.euro2013.at/

Tak dlouho očekávaná akce roku 2013 startuje. Bert otevřel stránky ME RCTT 2013.
Tak pánové, ať nám to příští rok dobře jezdí. Cíle jsou jasné. Vrátit český rctt na první místo v Evropě. Jasně ... máme na to. Jo a Jarda by si měl už taky vyjet Mistra Evropy.

Ještě přeju mnoho úspěchú v Novém roce. A ať nám slouží zdraví.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 13 led 2013 16:54

Tak nám došly termínovky rakouských kolegů:

5. - 7. April 2013 Welser Modellbaumesse mit Schaufahren

•27. April 2013 Österreichische Trialmeisterschaft 1. Lauf in Pregartsdorf

•25. Mai 2013 Österreichische Trialmeisterschaft 2. Lauf in Wien Strasshof

•22. Juni 2013 Österreichische Trialmeisterschaft 3. Lauf am Standort des 1:1 Trucktrials
•22./23. Juni 2013 Trucktrial 1:1

•13./14. Juli 2013 Trucktrial Europameisterschaft in Salzburg

•31. August 2013 Österreichische Trialmeisterschaft 4. Lauf am Standort des 1:1 Trucktrials in Limberg
•31. August / 1. Septemver 2013 1:1 Trucktrial in Limberg
•28. September 2013 Österreichische Trialmeisterschaft Finale in Salzburg
•25. - 27. Oktober 2013 Spielemesse/Modellbauwelt in Salzburg

Jinak největší novinkou je přechod na evropská pravidla pro modely vyrobené od letošního roku (mimo národní kategorii XC). Jo a pravidla má Bert i v češtině.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 12 zář 2013 20:55

ME RCTT 2013 Salcburk Rakousko...........a všechno bylo jinak

Po drtivém vítězství rakouských závodníků v Brechenu 2012 se dalo očekávat, že porazit je na domácích tratích bude hodně těžké. Hodně těžké jsou také jejich modely. A tak se dalo očekávat, že soutěžní tratě rozhodně nebudou mít sypký a drolivý povrch. A tak se také stalo. První a druhá sekce na starém místě pod střechou. Tyto sekce už máme slušně najeté a známe na nich každý hrbol a každý kamínek. Jediná změna byl pstružinův kopeček. Ten se tentokrát jel z kopce přes přeraženou asi 5cm tlustou dlaždici. Třetí sekce byla nová. Z mostem a jezírkem na konci sekce. Čtvrtá sekce byly neslavně proslulé salzburské kameny. Ty šutry strašně kloužou a uvíznutí ve spárách bývá taky slušná krizovka. Loni jsme na nich jeli posledné rakouský závod. Trápil jsem se tam jak s Užovkou, tak s 3-nápravou. Po sedmém místě na Evropě jsem se rozhodl, že 3-nápravu musím vyměnit.
Ale jak už je u mě obvyklé, nevyměnil. Nestihlo se. Podvozek dostal pouze novou kabinu. Pinzgauer II. Trochu nižší a s kratším čumákem. A přední náprava dostala kuličková ložiska. Dokonce i pneumatiky zůstaly. Novou kabinu, lehčí a nižší, dostala Užovka, Je to Bremach JOB, opět dlouhá kabina. Bohužel obě kabiny zůstaly pouze v základním laku. Nestihlo se. Letošní rok jezdí rakouský pohár s Užovkou i Jirka Pstružina. Ještě že. Na posledním závodě ve Verfenu se vysypala zadní náprava. Jinak si to Užovka připravila opět na ME. To už by bylo potřetí. U ostatních závodníků se většinou jednalo o vymazlení stávajících modelů. Novinky přijely hlavně z Německa. Tou asi největší bombou byla kloubová TaigaWolf předloňského mistra S2 Andrease. Ale model ještě nebyl odladěn. Nedojel ani jednu sekci. Zasekával se kloub. V S3 měl nový model předloňský vicemistr Markus. Také Pinzgauer, ale jedničku. Markus ale nakonec závod nejel. Od lipolky mu vyhořela celá dílna. V rakousku postavil novou třínápravu Gerhard Eger. Celkově počet závodníků zůstal stejný, ale počet modelů jednotlivých závodníků se rozšiřuje. A logicky se to letos projevilo v kategorii prototypů. A to napříč všemi státy. Tady to je můj boj s Bertem s již letitými těžkými modely proti zbytku Evropy z nám neznámými novými podvozky. S Bertem ale vlastně bojuju ve všech kategoriích. Je to to dáno historicky. Bert to začal a já byl další kdo začal jezdit víc kategorii. Ale všechny čtyři jsem jel letos poprvé. No a moje cíle. No jasně, vysoké. V prototypech jsem doufal, že to cinkne. I když tady to je taky souboj s technikou. Zatím to fungovalo tak, že kdo neměl závadu na autě, vyhrál. A tady zatím já tahám za kratší konec. S4 – to už je jiný mazec. Tři češi a čtyři rakušáci mají naději na vítězství. V podstatě stejné to je v S3. Tady do toho ještě přibude pár německých závodníků. A S2. Tady jsem nováček. A v počtu závodníků bych umístění v první desítce bral všema deseti.
Na závody evropského formátu je potřeba jezdit s čistou hlavou. A tady jsem taky trochu narazil. Týden před závody mě po pěti letech čekali plynařské zkoušky. Na záverečný test je nutné předložit doklad od doktora. Samozřejmě na poslední chvíli jsem se zastavil v jednom obchoďáku u doktora. Natočili mi EKG, změřili tlak a dozvěděl jsem se, že je vysoký. Dostal jsem nějaký prášek, počkal dvacet minut, opět měřění a tlak byl ještě větší. Výsledkem bylo že sem málem přišel o řidičák. Šel jsem raději jinak. Tam se situace opakovala. Změřit tlak, prášek, 20min počkat, změřit tlak a zavolali na mě rychlou záchranou z jizdenkou do Motola. Ještě že existujou reverzy. Vyfasoval jsem dva prášky po ránu a valil domů. V pondělí před závody jsem šel na nějaké testy. Kontrola očního pozadí a krve. Po asi třičtvtě hodině pokusů o odběr krve mi řekli, že to se jim už deset let nestalo a ať přijdu ve středu. Obě ruce jsem měl slušně rozpíchané. K doktorům jsem už radši nešel a nechal jsem to po závodech. Ale odjíždět s pocitem, že to se mnou může kdykoliv švihnout, teda nic moc. Dokonce jsem chvíli uvažoval o nějakém zdravotním připojištění. V pátek jsme s Jirkou Pstružinou plánovali odjezd v poledne. Jirka přijel o dvě hodiny pozdějc, nenašel eura. Skoro hodinu jsme ještě ztratili v Dubenci. Klasická páteční oprava mostku s cedulkou „ Musíme to opravit“ a moc nefungujícím semaforem. Dělníci už měli asi technologickou přestávku. Cestou zpátky byly všechny cedule poházené v příkopu. Asi to někdo nerozchodil.
Já jsem po příjezdu ještě musel složit auta. Karoserie totiž přijely z lakovny a podvozky z opraven. Po příjezdu už Rosťa, Luboš a Jarda upravovali šířku blatníků. Neprošli. Navíc mi Rosťa řekl, že se jeho nabíječka nechtěla domluvit s Užovkou a tak jsem ještě musel nabíjet baterky pro serva. Pak rychle složit podvozky a karoserie a hurá na přejímku. Auta prošla na první pokus. Ale při přenášení do garáže upadlo u třínápravy kolo. Málem to se mnou švihlo. Navíc druhé kolo také pěkně kloktalo. Později se ukázalo, že hodná paní Pstružinová Jirkovi čistila pneumatiky. Vzala to i z těma mýma a Jirka je pak zapoměl dotáhnout. Postupně dojel a přejímkou prošel zbytek českých závodníků. V družtvech jsme přihlásili do závodu dva týmy: do S2 a S4 tým 1 – Jiří Wáwra, Jiří Pstružina a Rosťa Matyasko a do S2 ještě druhý tým 2: Luboš Duchek, Jarda Dvořák a Martin Matyasko. Bohužel pak došlo k odhlášení německých závodníků z kategorie S4 a ta byla následně zrušena. Kategorie S3 nebyla vůbec vypsaná. Večer jsme došli ještě k jednomu zjištění. Jsme u řeky, je po povodních a nikdo z nás si nevzal repelent. A komáři žrali jako diví. Po prohlídkách sekcí jsme se jeli ubytovat. Rozdělená bylo jasné. Matyaskovic rodina, Pechmanovic rodina, Zouzalovic a zbytek. Takže já, Jirka Pstružina, Jarda Dvořák a Luboš Duchek. Noc byla klasická. Jirka Pstružina vyndal z ucha naslouchátko a usnut. Jarda taky, ale děsně zařezával. Po půlnoci se prohodili s Lubošem. Naštěstí před čtvrtou hodinou venku zamňoukala nějaká kočka a pak už byl klid.
Ráno jsem si uvědomil, že můj život se dostal do další životní etapy. Klucí začali vyndavat a baštit prášky. Já už taky. Z dvouma jsem byl slabšák. Po snídani vyrazil Jarda s Lubošem do obchodu pro repelent. Nic nenašli. Tak prý došlo na domluvu s prodavačkou. Na dotaz „bzz bzz plác plác“ ani na „bzz bzz bum bum“ se nechytali, ale moskytama a moskytierou zabodovali. Dokonce přivezli repelent s opalovacím krémem. Stačilo to napatlat třikrát za den a od komárů byl klid. Po příjezdu do areálu jsme se šli podívat kde budou branky. A hned bylo jasno. Rozhodovat budou kameny. Konkrétně tři výjezdy plus hlavně spára mezi kamenama za první brankou. A pak ještě dlaždice na pstružinovic kopečku. Tady byla branka hned pod dlaždicí. Pro dlouhé modely potom ještě šikmá branka 4 a 10 v sekci 3. Plus samozřejmě všechny ostatní, které vypadaly bezproblémové. Kategorie S2 začíná na sekcích 1 a 2. Kategorie S3 a S4 začíná sekce 3 a 4. Závodnící prototypů byly rozděleni rovnoměrně. Já začínal na jedničce. Jirka na trojce. Čest prvního závodníka opět přišla do českého týmu. Tentokrát do odnesl Jarda Dvořák. A Jarda taky ukázal, že kopeček s dlaždicí nebude žádná sranda. Naopak tato osmá branka bude jednou s rozhodujících. Chvilku po něm jsem já začínal čtyřnápravu. No a naopak jsem jel poslední s prototypem. Bohužel ve stejnou dobu co jel Jirka Pstružina s Užovku jsem jel i já na druhém startovišti. Nemohl jsem ho sledovat. Ale ovace za jeho první čistou sekci dne jsem zaregistroval. Moje zažátky vubec dobré nebyly. V S4 tři zlomené hned po statru a bylo vymalováno. Prostě pořád mám problém hned po startu propojit cestu mozek-ruce-auto. Zbytek sekcí už byl v pohodě. To S3 už bylá jiná. Ty zpropadený kameny jsem projel celkem dobře. Až nečekaně. To v S2 zase problém. Na dlaždici. Všichni jí sjížděli vlevo, tak jsem to zkusil vravo a popředu. Následovalo převrácení a manuál. Byl jsem o 120 bodů bohadší. Užovku jsem přesto dolů poslal stejně. Teda zprava. Nepřevrátil jsem se. Ale stejně jsem obě zlomil. To druhá sekce už bylo jiný kafe. Nesmyslný dotek na startu a pak už čistý. Na té dlaždici ale měli problém všichni, takže to zas tak strašně nevypadalo. Zdálo se, že na to vyzrál Rosťa. Ale najednou se mu auto zastavilo. Blbý kontakt na baterce. Po manuálu dojel sekci a baterku hned vyměnil. Bohužel se tu trápily hlavně těžké modely s malými koly. A to byl případ i Pechmanovic Pragovky. Ještě hůř dopladl Honza Zoulal. V duchu své tradice v polovině sekce roztrhal převody. Má už v tom praxi. Zbytek odjížděl s Rosťovou čtyřnápravou. Večer byly vyvěšeny výsledky prvniho kola. A koukalo se na dobře. Pototypy jsem vedl o zanedbatelných šest bodů před Bertem. Naopak Bert vedl S3, já byl druhý, prostě úžasný. Bert vedl i čtyřnápravy. Tentokrát před Rosťou. Já až pátý. A S2 to byla paráda: Jirka Pstružina, Rosťa, Bert, Jarda, Já a Luboš. Pro mě neuvěřitelné.
Druhý den se sekce prohodily. Ale neprohodilo se pořadí startujících. A tak to odnesl zase Jarda. V kamenech jel statečně. Já v S4-kách zase tři zlomené hned po startu. Strašný. Ale zbytek už zase dobrý. Možná až výborný. Dlažici jsem raději couval. No a sekci 2 jsem začal kroužkovat. Když jsem dojel do cíle bez změny před cílovou brankou, dostalo se mi potlesku. Ale ostatním jsem ukázal jak to jde udělat. V S3 jsem si přivodil krizovku na mostě. Zadní dvounáprava mi spadla z klacků. Naštěstí přední se dokázala udržet. A co víc, dokonce podvozek po mostě přetáhnout a ještě vytáhnout do další branky. Dlaždici jsem nakonec taky raději couval. Zbytek už byla exhibice. Ale ještě mě čekaly obě dounápravy na kamenech. Kraz v třetí sekci jen dvě změny, nevyšel mi jeden oblouk. Stejně to zajel i Jarda. Jen mu oblouk nevyšel v jiném místě. V kamenech se ale Jarda trochu trápil. V tomto místě jsme z Jirkou zkusili kulišárnu. Hned po dojezdu třetí sekce osušit hadrem pneumatiky. Ať jsou na kameny suché. Těžko soudit jestli to pomohlo, ale pravděpodobně ano. Výsledky byly úžasné. Dokonce jsem tuto sekci odjel beze změny. Horší už to bylo s Užovkou. Zapadla do mezery mezi prvním a druhým kamenem. Jirka se s toho ještě dokázal vyškrábat. Já, coby poslední závodník s již pořádně vyhrabanou dírou, ne. Co dělat. Převrácení a manuál. V této sekci se asi nejvíc trápila Pechmanovic Pragovka. Honza to stihnul ještě v časovém limitu. Ale Lucka už ne. V třetí sekci předvedl pěknou parádičku Martin Matyasko. Branky šest, o 360 stupňů zpět sedm a 320 stupňů zase zpět osm navíc na most, každý projížděl se změnou směru nebo kroužkováním. Martin to dal natvrdo přímo. A protože štěstí přeje připraveným, tak mu to vyšlo. Byla to paráda, která se hned začala opakovat. Ale bez odpovídajícího výsledku. Pak už se čekalo na výsledky a zkoušely se projet krizové branky. Hlavně dlaždice v první sekci. A první jí dal čistě Jarda.
Vyhlašování výsledků bylo pro české závodníky paráda. Prototypy – když se dva perou, třetí se směje. Tím byl Andreas. Jeho lehoučký karbonový model lezl po kamenech jako pavouček. A vyhrál o parník. Já jsem Berta porazil ve třech sekcích, ale v kamenech jsem zklamal. Opět. Naše společné druhé místo po několika letech soubojů bylo nečekané ale spravedlivé. Naopak trpět musel Jirka. S dvěma čistými sekcemi se umístit až čtvrtý musí naštvat. Druhé a čtvrté místo za podvozky tu bral Rosťa. Kategorie S2 byla česká paráda. Já sem totiž předjel Jardu i Berta a třetí místo, to byl sen. Navíc to byla totální nadvláda Rosťových podvozku. Trochu to kazil na čtvrtém místě Bert, ale ten bude od příštího roku používat stejný podvozek. Už ho zajíždí. S3 – porazil jsem Berta. Neuvěřitelné. Samozřejmě Rosťův podvozek. Podvozek, kterého jsem už třetí majitel a kterého už jsem se chtěl zbavit. Tady bral ještě Jirka Žmiják osmé místo a opět vyhrál juniory. V S4 Rosťa dojel pro druhé místo.Já nakonec obhájil své nejhorší místo na Evropě, tedy sedmé. Rosťův podvozek opět na bedně. Celkově jeho podvozky vybojovali 2x titul Mistra Evropy, 3x druhé místo, 1x třetí a spoustu dalších. V týmech S2 to vyšlo 1.místo Česko 1 a druhé Česko 2. Celkově do Česka odjelo 6 medailí, rakušané vybojovali 4 medaile. Do Německa odjeli 2 medaile z jednotlivců. Švýcarsko tentokrát vyšlo naprázdno. Takže prokletí domácího týmu trvá. Snad to prolomíme příští rok v Mariánských Lázních.
Moje cíle jsem několikanásobně překročil. Tři medajle, to je prostě bomba. Potřetí titul Mistra Evropy a zase z jiné kategorie. A ještě týmy. Celkem jsem to zaokrouhlil na 10 medailí z pěti šampionátů. Tady musím jasně poděkovat Rosťovi Matyaskovi a Jirkovi Pstružinovy za jejich perfektní přípravu podvozků, Pánové děkuji.Moje výsledky jsou ještě zajímavější v kontextu s tím, že nesmím na české závody. Ale to je jiná historie.

PS ty prášky po ránu už beru čtyři
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 16 říj 2013 18:17

Tak a je to potvrzené. Užovka je Mistrem Rakouska 2013. Tři mistrovské tituly v jednom roce. To je prostě sen.

Jinak si dovoluji upozornit ty jedince, kterým vadily poslední dvě věty v článku o ME, nekupujte si TRUCK MODELL. Je tam mé foto.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

marek jk
Klub RC Truck Trial Praha
Příspěvky: 711
Registrován: 21 črc 2010 18:19
Skype: mara.126
Účastník závodů RCTT: ano
Bydliště: Louny, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod marek jk » 16 říj 2013 19:43

:clap :yes
RCTT Fox-S3
RCTT Oshkosh- S1

http://mara126.rajce.idnes.cz/

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 16 pro 2013 19:28

Tak se nám začal vybarvovat příští rok. Tentokrát na známých tratích. A D1 nás čeká jen jednou. Ještě, že na konci té strašné cesty nás čeká překrásný areál v Strasshofu:

3. Mai 2014 Truck Trial in Pregarten

• 31. Mai 2014 Truck Trial im Eisenbahnmuseum Strasshof

• 28. Juni 2014 Truck Trial in Salzburg im Rahmen des Salzburger Mozartkugelrennens

• 12./13. Juli 2014 Europameisterschaft Truck Trial in Marienbad (Tschechien)

• 23. August 2014 Truck Trial in Pregarten

• 13. September 2014 Truck Trial in Salzburg

• 10. - 12. Oktober 2014 Truck Trial in Salzburg
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 23 dub 2014 19:56

https://www.youtube.com/watch?v=7jvw4fq ... e=youtu.be

Klucí přestěhovali svůj areál a trochu ho rozšířili. Takže za týden nás čekají nové, nenaježděné tratě.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 22 zář 2014 21:15

RCTT 2014 Mistrovství Rakouska...............to byl mazec...........mokrej

Rakouské závody nazývám „Malá Evropa“. To proto,že těchto závodů se zúčastňuje skoro kompletní evropská závodnická elita. Letos jsme odjeli již pátou kompletní sezonu. A tak jako čeští závodníci změnili podobu německého trialu, tak změn se dočkal i ten rakouský. Tím myslím, že kvalita tratí a modelů šla nahoru a závodní pole se rozšířilo o spoustu nových modelů. V poslední době za pomoci českých, teda Rosťových, podvozků. Závody mají obvyklou kulisu. Pořadatelé postaví sekce tak aby Češi nemohli uplatnit „čechyše ring“ a pokaždé se jim to nepovede. I počet modelů je pomalu jak na Evropě. Nejvyšší počet modelů v závodě byl 63. Protože se vše musí odjet za jeden den, tak Češi zase udělali jeden zlepšovák. V sekci jedou dva modely najednou. Tento systém se ujal. Závody mají úplně jinou kulisu, zajímavější, a navíc se silně zkracuje doba jízdy v sekci. Další zvláštností letošního ročníku byla voda. Skoro celý propršel. To znamená, že model klouže mnohem víc než za sucha. Bohužel to také poznamenává regulérnost závodů. Protože se tady nelosuje pořadí jezdců, každý může jed kdy chce, tak problém sjízdnosti či nesjízdnosti nikdo neřeší.
Pregarten – nové tratě na novém místě. Prší, je zima. Ještě že jsem si vzal snowboardovou výbavu. I kulicha. Paráda, byl jsem v suchu a teple. Chudák Jirka jel na suchou verzi. Nová, čerstvá, hlína se okamžitě lepila na kola. Kameny se obalily blátem a některé výjezdy byly fakt kruté a nemožné. Například Martin než se dostal na most tak nachytal asi 20 změn. A na mostě se tak zamotal do žbrdlinek, že vymotat ho z něj byl i pro dvě ruce problém. Tento most je záludný v tom, že drátěné výztuhy jsou uprostřed mostovky. A most se vlní jak řetězový most ve větru. Proto těch spadlých modelů z mostu bylo dost. Na druhém, pevném, mostě zase Rosťa předvedl jízdu po zábradlí.To aby líp vytočil zatáčku. Honza Zouzal v duchu své tradice ujel asi 10 cm a šel 4-nápravu opravovat. Ale byla to její poslední závada. Zbytek sezony už jezdila bez závad. Odpolední déšť už byl tak silný, že bláto z pneumatik splavoval a ty tak nezůstávaly zapatlané blátem. Jezdilo se líp. Tento závod ovládli Rakušané. Gerald Eger poprvé vyhrál s Rosťovým podvozkem.
Strasshof – přelomový závod. Rosťa odjel svůj první novodobý závod v S3. A vyhrál. Honza Zouzal odjel první závod s prototypem. Dojel třetí. Tratě stavěl Bert. Zapamatoval si, že Rosťa loni po závodě zkoušel sjíždět pražce. A sjel. Letos přes ně postavil trať. Ale ukázal jsem mu, že šli i objet. Bert měl velkou radost, že tratě postavil tak, že nešlo kroužkovat. Bohužel se ale mýlil. Jen kroutil hlavou, když viděl kudy se dalo jezdit. Bert ale vždy vše bedlivě sleduje, uvidíme co na nás připraví příští rok. V alpském údolí Gerald Eger zavěsil branky na most jak u vodního slalomu. Výhoda byla, že nešly zlomit, nevýhoda, že foukal vítr a branky byly pořád v pohybu. I na tomto závodu odpoledne trochu sprchlo, ale naštěstí jen krátce. Tento závod byl první kdy na rakouské závodníky první místa nezbyla. Teda nepočítám kategorii XC.
Salzburg – na závod přijeli i závodníci s suedtrialu. Neprší. Zatím. Rosťa představil prototyp. Konečně. Pro velký počet závodníků češi zavedli dva závodníky v sekci. Ujalo se to. Tři sekce paráda. Čtvrtá, kameny, katastrofa, hlavně pro Užovku. Dvakrát jsem ji vyklopil. Na tento závod budou v dobrém vzpomínat Jarda Dvořák, vyhrál S2 a Martin Matyasko, vyhrál S3. Pro úplnost Rosťa S4 a Bert prototypy. V S3 poprvé vyhrává nová třínáprava kompletní bednu. Z koncem závodu se začínají rojit velké dešťové mraky. Cesta domů už je za brutálního vyplavováku.
Pregarten – krátce po startu závodu začíná pršet. A opět prší celý závod. Proti minulému závodu jsou tratě trochu upravené. Přibylo pár kamených průjezdů. Bohužel jen několik prvních závodníků si může dovolit luxus čistých kamenů. S přibývajícím zapatlání blátem se některé kameny nedaly vyjet. A manuálů přibývalo jak hub po dešti. Tento závod, na rozdíl od toho minulého, českým závodníků vyšel na výbornou. Jarda vyhrál S2, Rosťa S3, S4 a prototypy. Tento závod už ukázal, kdo má ještě naději na rakouský titul, a kdo už ne. V mé nejdůležitější kategorii, tedy S2, mám jeden bod náskok před Jardou. Bert na třetím místě již na titul nedosáhne. Matematika je tady neúprostná. Jarda musí vyhrát aby dosáhl na titul. Může být i druhý za předpokladu, že já nevyhraju. Na tomto závodě jsme zažili něco na české poměry nevídaného. Na závodišti necelých padesát modelů, vysílačky, nabíječky, nějaké nářadí a náhradní díly. Otevřené klubové buňky s vybavením klubu. A všichni Rakušané jsou v nedaleké hospodě na obědě. Prostě pětadvacet kilometrů za českými hranicemi je jinej svět. Lepší.
Salzburg – prší. Tři sekce mají střechu. Čtvrtá, proslulé salzburské kameny, ne. Chceme na ní začínat, ale ředitel závody, tedy Bert, tuto sekci ruší. Takže Češi začínají na třetí, jezírkové. V podstatě žádný problém- Přecházíme na první sekci. A tady už problém je. Velký. Klacky přes most jsou zapatlané blátem. Jarda v S2 padá z mostu, já také. Prototypy a vícenápravy tady problém nemají. Druhá sekce už je opět v pohodě. I když už se v sekci začínají dělat pěkné louže. A pak už nezbývá než čekat na rozuzlení. Díky tomu, že odpadly kameny, tak Užovka vyhrává prototypy. S2 vyhrává Dany Slinger. Já s Jardou jsme díky manuálu v hloubi pole. S3 a S4 vyhrává Rosťa. Navíc klucí opět ovládli kategorii S3.
Výsledky – poháru se zúčastnilo 8 prototypů, S2 bylo 23, S3 odjelo 22 a 10 modelů S4. A ještě 15 v kategorii XC. S celkového umístění 60 míst na bedně odvezli čeští závodníci 32 umístění. To pro rakouské závodníky ještě vypadá dobře. Ale z 20-ti prvních míst jich v Rakousku zůstalo jen 6. Z 14 prvních míst jich polovinu odvezl Rosťa, Já 3, Jarda 2 a po jednom Martin a Jirka Pstružina. Bohužel Honza Zouzal vyšel naprázdno. No a celkově to dopadlo takto. Prototypy vyhrál Bert. O dva body za ním jsem skončil já. S2 jsem vyhrál já o pouhý bod před Jardou Dvořákem. Třetí byl Bert. Kategorii S3 vyhrál Rosťa Matyasko před Martinem Matyasko a Jardou Dvořákem. Jarda na Martina opět ztrácí pouhý bod. V kategorii S4 opět vyhrává Rosťa. Já jsem to dotáhl na třetí místo. První, druhé a třetí místo, to je paráda. Bude to obrovská výzva do příštího roku. Snad bude lepší počasí.
Technika – no tady to je jasné. MARO59 dobývá Evropu. V S2 Rosťovi podvozky v českých rukách fungují perfektně. V rakouských zatím ještě ne. Uvidíme příští sezonu. V prototypech to je také jasné. Kluci neodjeli celou sezonu, tak se ukáže také až příští rok. Každopádně tady do výsledku zasahuje profil tratě. Prostě univerzální auto neexistuje. Užovka na tvrdém povrchu funguje perfektně, na kamenech je to propadák. Na sypkých sekcích zase končí Bertův přetěžký prototyp. Prostě tady záleží kde je trať postavená. Opak jsou vícenápravy. S nimi se jezdí jak po kolejích. Nějaká ta díra je nezastaví. Letos jsem měl možnost odjet závod s 4-nápravou Jirkovou i Rosťovou. Přestože mají auta stejný základ tak jsou naprosto odlišná. Pominu to, že Rosťa má páčky obráceně než Jirka a o něco větší rejd. Auta mají odlišné pneumatiky. U Jirkova auta se měkké pneumatiky krásně rozplácnou a všude se vyhrabou, Rosťovi trochu víc kloužou. Jirkovo auto se krásně zlomí kolem kamenů, Rosťovo ne, to je vždy když jsem nepotřeboval vyjelo. V S3 je to taky jasné. Tady MARO59 brutálně vládne Evropě. Příští rok už snad vyjede z pstružinovic továrny nová 3-náprava. A zatím věřím, že to bude S3-kový zabiják. V opačném případě to bude propadák roku. Letošní rok je jasně rokem Rosťi. V Rakousku vyhrál 7 závodů ze 17 (neodjel všechny), na Evropě 3 ze 4. Jak se mu daří v u nás nevím. Na závody nesmím, tak je neřeším. Ale na příští závodní sezonu už se těším. Každý úspěch v Rakousku potěší. Závody ostrialu se snad nebudou krýt s rakouskýma. A v Evropě pořád ještě nikdo nevyhrál všechny čtyři kategorie. A to je výzva.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 25 lis 2014 20:53

V Pregartenu byl odzkoušen nový prototyp pro sezonu 2015. A jako předlohu si vybral co jiného než MARO59.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 06 pro 2014 20:45

Tak máme termíny.

Österreichische Trucktrialmeisterschaft

2. Mai 2015 1. Lauf: Truck Trial in Pregarten
30. Mai 2015 2. Lauf: Truck Trial in Hausruckedt beim Harmoniestüberl
30. Juni 2015 3. Lauf: Truck Trial in Salzburg im Rahmen des Salzburger Mozartkugelrennens
15. August 2015 4. Lauf: Truck Trial in Pregarten
5. September 2015 5. Lauf: Truck Trial in Limberg im Rahmen des 1:1 Trucktrial
3. Oktober 2015 6. Lauf (Finale): Truck Trial in Salzburg
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 08 pro 2014 18:53

Tak finále rakouského poháru je po dohodě posunuto na 26.9.2015.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo

JirkaW
Expert fóra
Příspěvky: 1358
Registrován: 16 lis 2007 22:20
Účastník závodů RCTT: ne
Bydliště: Praha, Česká republika

Re: Další RCTT závody

Příspěvekod JirkaW » 03 led 2015 21:04

Tak už jsem se dočkal aneb už jezdí

Na vědomost se dává, že kategorie S3 bude v této sezoně konečně obohacena o nový model. Původně měla být jeho prémiera už před dvěma, vlastně už třemi, roky, ale výroba podvozku se trochu opozdila. Z poloviny za to můžou mé požadavky na nový podvozek, z poloviny pracovní vytíženost Jirky Pstružiny. A tak nakonec putovaly díly od Jirky do nejlepší evropské továrny na podvozky. Samozřejmě do MARO59. Zde byla dokončena montáž podvozku. Zde také proběhla panenská jízda podvozku a první ladičské práce na podvozku. Zkušební jízdy se uskutečnily zatím mimo terén. Po úspěšných jízdách byl podvozek doplněn o budku řidiče. Příští týden se podvozek přesune na konečnou montáž, dokončení nástavby a nakonec do lakovny.
Původně měl podvozek, v době, kdy ještě neexistovala Rosťova třínáprava, jen obohatit závodní pole. Jeho koncepce je 6x6x4. Toto provedení podvozku již závody nějakou dobu nejezdí. Druhým důvodem pro stavbu tohoto podvozku byla skutečnost, že se starým podvozkem jsem již vyhrál v Evropě všechno co jsem mohl. Každopádně rok 2014 kategorii S3 zcela ovládl Rosťův model. A proto mi nezbývá nic jiného než z nového modelu udělat zabijáka S-trojek. A to je velká výzva. Každopádně může také získat titul „Propadák roku 2015“. S tím se také musí počítat. Zatím samozřejmě věřím tomu, že druhé housle hrát nebude. A taky to vypadá na titul „Nejošklivější model sezony“. Takové jsou aspoň reakce od lidí, co mělo možnost model vidět. Za předlohu jsem si totiž vybral Scammell Trunker. Samozřejmě také proto, že já musím mít naprosto neokoukaný model. A v závodním poli to bude určitě exot. Mě se ale staré auta líbí. Všebecně. Prostě mají duši.
Pinzgauer II odešel do továrny MARO59 hned po posledním závodě v Lipsku. Jeho jízdní vlastnosti bezproblému stačí na německé závodníky. Na rakouské už nestačí. A na MARO59 ani náhodou. Původně jsem uvažoval, že půjde do vitríny k pohárům. Nakonec jsem se ale rozhodl pro jeho další upgrejd. Bude připraven zaskočit v případě větších technických problémů Scammellu. A hlavně bude dělat reklamu firmě Fahrerhaus Wáwra. Ale tady víc prozrazovat nebudu.
JW
S2 MARO59-LOOPS Model - Kraz
P MARO59 - UNIMOG - Mistr Evropy 2017
S3 MARO59-LOOPS Model - ZIL 157 - Mistr Ostrial 2017
S4 LOOPS Model - Volvo


Zpět na „RCTT závody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host